سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۴

موافقت با چهار لایحه در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین

جلسه کمیسیون عمران ،ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی لوایح شهرداری در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون عمران ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور اعضا،اسفندیاری مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ونمایندگان مطلع از سازمان تاکسیرانی و با هدف بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش،لوایح شهرداری قزوین مربوط به سازمان فناوری  مبنی بر  استعلام خرید دو دستگاه یو پی اس به همراه باطری و متعلقات و خرید نرم افزار  اتوماسیون اداری نسل جدید با شرکت مهندسی رایورز از طریق ترک تشریفات با حضور اسفندیاری مدیر عامل این سازمان مورد بررسی قرار گرفت و تایید شد.

در بخش دیگر این جلسه،لوایح اخذ مجوز برای پروژه های بالای ۵۰۰ میلیون تومان به منظور تکمیل پارکینگ خودروهای سنگین نسبت به تامین سیستم روشنایی پارکینگ دانش با مبلغ تقریبی ۶۰۰ میلیون تومان از طریق تشریفات قانونی به بخش خصوصی و دستورالعمل اجرایی هیأت انضباطی ناوگان تاکسیرانی شهر قزوین با حضور نمایندگان مطلع از سازمان تاکسیرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تایید شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط