11/11/2013

حق‌لطفي، معاون فني و عمراني شهرداري قزوين؛

احداث 15 برج در دستور كار شهرداري قزوين قرار دارد

به دنبال اقدامات عمراني گسترده توسط شهرداري قزوين در چند سال اخير، احداث 15 برج در قزوين در دستور كار اين نهاد قرار دارد.

 

معاون فني و عمراني شهرداري قزوين گفت: به دنبال اقدامات عمراني گسترده توسط شهرداري قزوين در چند سال اخير، احداث 15 برج در قزوين در دستور كار اين نهاد قرار دارد.
مسعود حق‌لطفي برج تجاري - مسکوني مطهري را از جمله برج‌هاي در حال احداث توسط شهرداري عنوان و تصريح کرد: اين پروژه مسکوني با هدف ساخت مسکن مناسب براي شهروندان در ضلع جنوبي بلوار مطهري در حال احداث است.
وي افزود: 7 پروژه لوکس در پونک با زيربناي 57 هزار متر مربع و به تعداد 558 واحد به صورت تک، دو و سه واحدي و 6 برج مسکوني نيز در الهيه و بادامستان در 538 واحد به صورت دو خوابي با زيربناي 100 متر مربع توسط شهرداري در در دست ساخت قرار دارد.
حق‌لطفي بيان کرد: شهرداري براي ساخت اين برج ها در قبال تملک زمين و منزل به صاحبان آنان مبالغي پرداخت مي‌کرد تا معوض انجام شود ولي در برخي موارد،  صاحبان ملک با اين مسأله موافقت نمي‌کردند و خواستار تخصيص يک واحد مسکوني به آنها در شهر قزوين بودند.
اين مقام مسوول با بيان اين مطلب که هتل حکم‌آباد از ديگر برج‌هاي تجاري- اداري شهرداري با هدف ارائه خدمات رفاهي به مسافران در حال احداث است، خاطرنشان كرد: اين هتل با 3 طبقه پارکينگ و 17 طبقه در دو سال آينده افتتاح مي‌شود.
حق‌لطفي با اشاره به اين مطلب که ساختمان اداري شهرداري در 17 طبقه در بلوار مطهري در حال احداث است، از پايان عمليات عمراني اين ساختمان در اواخر سال آينده خبر داد.
وي اضافه کرد: با توجه به اين كه معاونت‌ها و سازمان هاي شهرداري در شهر پراكنده هستند،  اين اقدام در ستور كار قرار گرفته است و با احداث اين ساختمان، تمام معاونت‌ها و سازمان‌هاي تابعه شهرداري در يك مكان تجميع مي‌شوند تا خدمات رساني به شهروندان تسهيل شود، همچنين عمارت شهرداري قزوين نيز به عنوان ساختمان رسمي اين نهاد براي استقبال از ميهمانان خارجي باقي مي‌ماند.
اين مقام مسوول از احداث دو تقاطع غيرهمسطح در جنوب شهر در آينده نزديك خبرداد.
پايان پيام

 

related images