سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۶

لزوم استفاده کارشناسان حوزه عمرانی از سامانه «آزمایشگاه من»

گلباز، مدیر هماهنگی امور مناطق معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین خبر داد: امکان مشاهده آنلاین نتایج آزمایشگاهی پروژه‌های عمرانی در سامانه «آزمایشگاه من» برای مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری قزوین فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین؛کامران گلباز با اعلام این خبر افزود:استفاده از سیستم خدمات الکترونیک سامانه «آزمایشگاه من» در تیرماه سال 99 برای پروژه‌های بزرگ مقیاس شهرداری قزوین مطرح شد.

 

وی اظهار کرد:سیستم خدمات الکترونیک «آزمایشگاه من» یک سامانه کشوری می باشد که امکان مشاهده آنلاین نتایج آزمایشگاهی مربوط به پروژه‌های عمرانی از طریق آن فراهم می گردد.

 

گلباز با اذعان به اینکه سامانه «آزمایشگاه من» به منظور ایجاد ارتباط کارآمد و رصد آنلاین نتایج خدمات آزمایشگاهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی شده است،گفت:حداقل روزانه 30  درخواست آزمایشگاهی در ارتباط با پروژه های عمرانی مطرح شود که بررسی،بارگذاری و پرینت نتایج آنها نیاز به چند روز زمان دارد،اما با بهره گیری از سامانه یاد شده می توان این زمان را به حداقل ممکن کاهش داد.

 

این مسئول تصریح کرد:مشاهده آنلاین نتایج خدمات آزمایشگاهی در سامانه مذکور،اقدام مهمی در تسهیل و تسریع دسترسی به اطلاعات آزمایشگاهی برای کنترل کیفی پروژه‌های عمرانی و تحقق اهداف دولت الکترونیک به شمار می‌رود.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر، دسترسی به سامانه «آزمایشگاه من»برای مناطق و برخی سازمان های شهرداری قزوین و به منظور مشاهده نتایج آزمایش‌ها به صورت آنلاین فراهم شده است، اما بهره برداری شایسته از این امکان الکترونیکی صورت نمی گیرد.

 

مدیر هماهنگی امور مناطق معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین در پایان خاطرنشان کرد:شایسته است تمام مسئولین و کارشناسان حوزه عمرانی جهت دسترسی به نتایج آزمایشگاهی در پروژه هایی که تحت طراحی و نظارت آنان قرار دارد، از سامانه «آزمایشگاه من» استفاده کنند تا روند اقدامات عمرانی تسریع گردد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط