پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۱۸

نصرتي، شهردار قزوين:

ايجاد زيرساخت‌هاي توسعه پايدار شهري ضروري است

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: ايجاد زيرساخت‌هاي توسعه پايدار شهري از ضرورت‌هاي اساسي به شمار مي‌رود.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در آيين افتتاحيه تقاطع غيرهمسطح قدس که با حضور وزير کشور برگزاري شد، افزود: 55 ميليارد تومان اعتباري که براي ساخت اين تقاطع هزينه شده است اگر براي ساخت بوستان‌هاي محلي هزينه مي‌شد رضايت مندي بيشتر شهروندان را در پي داشت اما بايد در نظر گرفت که توسعه زيرساخت‌ها در اولويت قرار دارد.

وي با بيان اينکه اجراي اين پروژه‌ها براي توسعه پايدار و سهولت زندگي آيندگان در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: با وجود ناملايمات اقتصادي در مسير ايجاد زيرساخت‌هاي گردشگري و سرمايه گذاري‌هاي اقتصادي گام‌هاي ارزشمندي برداشته شده است.

شهردار قزوين افزود: در مدت 6 سال گذشته 16 تقاطع غيرهمسطح طراحي و اجرا شده است و اکنون هفدهمين تقاطع غيرهمسطح نيز به بهره برداري مي‌رسد.

نصرتي با بيان اينکه تقاطع غيرهمسطح خليج فارس نيز دو هفته آينده به بهره برداري مي‌رسد، اظهار کرد: سه تقاطع غيرهمسطح قدس، خليج فارس، امام رضا (ع) به طور همزمان توسط گروه تخصصي شهيد رجايي در شهر قزوين اجرا شده است که تقاطع غيرهمسطح قدس به عنوان اولين تقاطع به شهرداري قزوين تحويل داده شد.

وي با اشاره به اينکه اجلاس بين المللي شهرداران جاده ابريشم مصوباتي بسيار مطلوبي براي کشور، استان و شهر قزوين داشت، تصريح کرد: اين اجلاس با پيام دبيرکل سازمان ملل متحد و ابلاغ قائم مقام دبيرکل مبني بر استقرار دبيرخانه اتحاديه همبستگي شهرهاي جاده ابريشم در قزوين به پايان رسيد که اين موضوع مي‌تواند در تحول اقتصاد، فرهنگ و گردشگري شهرهاي مسير جاده ابريشم بسيار مؤثر باشد.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط