یکشنبه ۱۳۹۱/۰۶/۲۶

نصرتي، شهردار قزوين:

به زودي تقاطع‌هاي غيرهمسطح نصر، سرداران و ارتباطات به بهره برداري مي رسد

عمليات اجرايي تقاطع‌هاي غيرهمسطح نصر، سرداران و ارتباطات به مرحله پاياني رسيده است و به امبد خدا در مهرماه سال جاري به بهره‌‌برداري مي‌رسد.

 

شهردار قزوين گفت: عمليات اجرايي تقاطع‌هاي غيرهمسطح نصر، سرداران و ارتباطات به مرحله پاياني رسيده است و در مهرماه سال جاري زودتر از موعد تعيين شده شهروندان شاهد بهره‌ برداري از اين سه پروژه مهم خواهند بود.
 به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي با بيان اينكه طبق وعده داده شده به شهروندان اين سه پروژه مهم شهر قزوين با تمام مشكلات اجرايي زودتر از موعد به بهره‌برداري مي‌رسد، بيان كرد: با توجه به اينكه شهروندان سرمايه اصلي ما هستند و اين ثروت بزرگي است تلاش خواهيم كرد در حد شعار حركت نكنيم و طبق برنامه چشم انداز در مسير تحول شهر قزوين قدم برداريم.
وي با اشاره به اينكه افتتاح اين سه پروژه در بهبود ترافيك شهر قزوين نقش مهمي خواهد داشت، بيان كرد: استفاده از پيمانكاران مجرب و توانمند در شهر قزوين باعث شده است كه بتوانيم پروژه‌هاي كلاني در شهر قزوين اجرايي كنيم و قزوين را در مسير تحول قرار دهيم.
نصرتي با اشاره به مشخصات پروژه اجراي تقاطع غير همسطح نصر گفت: عمليات اجرايي اين پروژه از تيرماه سال 90 با اعتبار 55ميليارد ريال به طول 850 متر و عرض 24 متر آغاز شد و اين پروژه با هدف كاهش بار ترافيك خيابان شهيد بابايي و اتصال بلوار شمالي به شمال شهر(ملاصدرا تا اتوبان زنجان) و ايجاد كمربندي شرقي و غربي اجرايي شده است.
شهردار  به پروژه احداث تقاطع غيرهمسطح سرداران اشاره و بيان كرد: عمليات اجرايي اين پروژه از مردادماه سال 90 با اعتبار 55ميليارد ريال به طول 450 متر و عرض 22 متر آغاز شد و احداث تقاطع غيرهمسطح سرداران با هدف كاهش بار ترافيك در محور وليعصر تا بلوار باهنر در دستور كار قرار گرفت.
اين مقام مسوول در مورد پروژه پل غيرهمسطح ارتباطات نيز گفت: عمليات اجرايي اين پروژه از ارديبهشت ماه سال 90 با اعتبار اوليه 10ميليارد ريال آغاز شد.
وي با بيان اينكه در شهر قزوين بايد 27تقاطع غيرهمسطح احداث شود، گفت: احداث 13تقاطع غيرهمسطح در دستور كار شهرداري قزوين قرار دارد و سعي بر اين است با حداقل منابع احداث اين تقاطع ها را به اتمام برسانيم.
نصرتي اظهار كرد: اميدواريم با اولويت‌بندي هاي صورت گرفته در آينده نزديك شاهد اجرايي شدن تمام تقاطع هاي غيرهمسطح شهر قزوين باشيم و اجراي شدن اين پازل‌ها در كنار هم قابليت قضاوت ترافيك شهر را به وجود مي‌آورد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط