سه‌شنبه ۱۳۹۱/۰۷/۲۵

نصرتي، شهردار قزوين خبر داد؛

افتتاح تقاطع‌هاي غيرهمسطح نصر، سرداران و ارتباطات فردا

تقاطع‌هاي غيرهمسطح نصر، سرداران و ارتباطات در 27 مهرماه 91 با هزينه‌اي بالغ بر 160ميليارد ريال توسط شهرداري قزوين آماده بهره‌برداري خواهد بود و پروژه احداث بوستان آفرينش كلنگ زني مي شود.

 

شهردار قزوين گفت: تقاطع‌هاي غيرهمسطح نصر، سرداران و ارتباطات 8 صبح روز 27 مهرماه سال جاري پيش از موعد مقرر با هزينه‌اي بالغ بر 160ميليارد ريال در مهمترين شريان ترافيكي شهر آماده بهره‌برداري خواهد بود.
 به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي در اين خصوص توضيح داد: در طرح اوليه قرار بر اين بود كه پس از افتتاح تقاطع‌هاي غيرهمسطح نصر و سرداران عمليات عمراني اصلاح هندسي ميادين شهيد بابايي و ارتش شروع شود كه پس از برگزاري جلسات و بازديدهايي كه انجام شد به اين جمع‌بندي رسيديم كه با توجه به آغاز فصل سرما و بارش بهتر است كل پروژه شامل اصلاح هندسي ميدان لشگر و ورودي تقاطع غيرهمسطح نصر، تبديل ميدان شهيد بابايي به بلوار و تقاطع غيرهمسطح سرداران همزمان به بهره‌برداري برسد.
وي بيان كرد: با بهره‌برداري از اين پروژه‌ها در محور شهيدبهشتي از چهار راه ولي‌عصر(عج) تا ميدان مادر شاهد ايجاد يك مسير روان و بدون وجود حتي يك چراغ قرمز خواهيم بود.
نصرتي با اشاره به اينكه با اتمام اين پروژه در دهه دوم مهرماه بر اساس زمان‌بندي صورت گرفته تقاطع‌هاي غيرهمسطح نصر و سرداران 74 روز و پل بلوار ارتباطات 7ماه پيش از موعد مقرر به بهره‌برداري مي‌رسد، اين رويداد را با توجه به حجم و اندازه پروژه و اجراي اين پروژه در مهمترين شريان ترافيكي شهر يك ركورد دانست و از صبر و همراهي مردم، حمايت مديران ارشد استاني و تلاش و همت دست اندركاران اجراي اين پروژه‌ها تقدير و تشكر كرد.
شهردار قزوين اجراي اين پروژه را از ميدان لشگر تا انتهاي سرداران در طول 3كيلومتر با حجم خاكبرداري 20هزار مترمكعب، حجم بتن‌ريزي 30هزار مترمكعب، مصرف 3هزار تن ميلگرد و 6هزار تن آسفالت بي‌سابقه دانست و از برنامه‌ريزي مجموعه شهرداري جهت بهره‌برداري از 3 پروژه شاخص ديگر شامل تقاطع‌هاي غيرهمسطح امام علي(ع)، شهيدمطهري و ايثار در دهه فجر سال جاري خبر داد.
پايان پيام  

 

تصاویر مرتبط