پنجشنبه ۱۳۹۷/۰۲/۲۷

علمي، معاون فني و عمراني شهرداري قزوين خبر داد؛

عمليات بتن ريزي 12 طبقه از برج حکم آباد به پايان رسيد

سيدمحمدعلمي،معاون فني و عمراني شهرداري قزوين گفت: عمليات اجرايي بتن ريزي 12 طبقه از برج هاي اصلي پروژه اداري، تجاري و مسکوني حکم آباد به پايان رسيده است.

به گزارش روابط عمومي معاونت فني و عمراني شهرداري قزوين؛ علمي افزود: يکي از پروژه هاي درحال اجرا در معاونت فني و عمراني احداث برج تجاري –اداري و مسکوني حکم آباد است که داراي 2 برج اصلي 19 طبقه شامل 3 طبقه زير زمين،3 طبقه تجاري و 13 طبقه اداري و مسکوني است .

وي افزود:زير بناي اين برج 42 هزار و 581 مترمربع است که در زميني به مساحت 5 هزار و 333 مترمربع در حال احداث بوده  و در حال حاضر از   40  درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است.

معاون فني و عمراني شهرداري قزوين در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد: از تير ماه سال گذشته تاکنون يک هزار و 333  تن اسکلت در محل پروژه تخليه و نصب شده و 737 متر مکعب بتن ريزي انجام گرفته و 500 تن ورق نيز در کارخانه در حال ساخت اسکلت است.

وي اضافه کرد: پيمانکار پروژه شرکت شهر آتيه است و اجراي آن را شرکت عمران آذرستان بر عهده دارد که از ابتداي تيرماه 1396  فعاليت خود را آغاز کرده است، مشاور طرح و نظارت نيز مهندسين مشاور گروه ايجاد مي باشند.

علمي در پايان اظهار کرد: نوع سازه اين برج  فلزي- قاب دوگانه پيچ مهره اي است و مدت زمان اجراي آن  30 ماه است که در صورت فراهم بودن شرايط به زودي شاهد پايان عمليات بتن ريزي تمامي طبقات  و شروع عمليات نازک کاري در اين پروژه خواهيم بود.

پايان پيام

تصاویر مرتبط