پنجشنبه ۱۳۹۷/۰۴/۰۷

علمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین :

عملیات عمرانی پروژه اتصال پل حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی به پل ولایت در حال اجراست

سید محمد علمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: در راستای تکمیل رینگ شرقی شهر قزوین عملیات عمرانی پروژه اتصال زیرگذر حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی به زیرگذر ولایت در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین؛ علمی افزود: به منظور برقراری ارتباط و اتصال 2 پل حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی و ولایت، اجرای این پروژه در دستور کار قرار گرفت و عملیات عمرانی آن از فروردین ماه سال جاری آغاز شد.

وی بیان کرد: با توجه به وجود معارضان تاسیساتی در مسیر اجرای پروژه، در مرحله اول رفع معارضان موجود به پیمانکار ابلاغ شد.

این مقام مسئول هدف از اجرای این پروژه را تکمیل رینگ شرقی شهر و اتصال کمربندی جمهوری به بلوار پیامبر اعظم(ص)  اعلام و خاطر نشان کرد: بعد از اجرای فاز دوم  عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیر همسطح امام رضا(ع) که بلوار جمهوری را به پل باغستان و در نهایت به پل ولایت و بلوار پیامبر اعظم(ص) متصل خواهد کرد، رینگ شرقی شهر تکمیل خواهد شد.

وی افزود: فاز یک  عملیات عمرانی احداث پل امام رضا (ع) در مراحل پایانی است و بعد از افتتاح و بهره برداری از این پل در فاز یک، عملیات اجرایی فاز دوم آن آغاز خواهد شد.

علمی تصریح کرد: با توجه به وجود لوله 16 اینچی گاز شهری و یک حلقه چاه آب شرب در مسیر پروژه اتصال پل باغستان به ولایت، عملیات حفاری به عمق 10 متر و عرض ترانشه 15 متر به منظور جابجایی لوله گاز و چاه مذکور به پایان رسیده و در حال حاضر پیمانکار شرکت گاز در حال جابجایی لوله مذکور است.

وی ادامه داد: پس از انجام جابجایی معارض های موجود، عملیات عمرانی احداث بلوار و اتصال 2 پل صورت خواهد گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین خاطر نشان کرد: پیمانکار پروژه سازمان عمران شهرداری بوده و اعتبار ریالی پیش بینی شده برای این پروژه 50 میلیارد ریال است.  

تصاویر مرتبط