یکشنبه ۱۳۹۷/۰۵/۱۴

علمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین :

سامانه نظارت آنلاین پروژه های عمرانی شهرداری قزوین(سناپ) راه اندازی شد

سید محمد علمی ،معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: سامانه نظارت آنلاین پروژه های عمرانی شهرداری قزوین(سناپ) به دستور شهردار راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین؛علمی افزود: سامانه نظارت آنلاین پروژه های عمرانی شهرداری قزوین(سناپ)  با هدف کنترل شاخص های عمرانی شامل درصد پیشرفت فیزیکی و ریالی و گزارش گیری آخرین وضعیت جبهه های کاری در حوزه عمرانی  به صورت آنلاین راه اندازی شد.

وی ادامه داد: سامانه سناپ به منظورکنترل و پایش اطلاعات به روز و آنلاین پروژه های عمرانی شهرداری و آنالیز دقیق آن ها و همچنین پیشبرد اهداف کلان مدیریت شهری به اجرا درآمده است.

علمی با اشاره به اقداماتی که برای راه اندازی این سامانه صورت گرفته است، گفت: با توجه به اجرای طرح های عمرانی گسترده و متعدد در سطح مناطق و سازمان های تابعه و دستور شهردار  مبنی بر لزوم ایجاد  سامانه نظارت و کنترل آنلاین پروژه های عمرانی ،این سامانه توسط  سعیدی، رئیس اداره کنترل پروژه ها در معاونت فنی و عمرانی طراحی و عملیاتی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین در ادامه خاطر نشان کرد:این سامانه برای نظارت دقیق تر بر کمیت و کیفیت اجرایی پروژه های عمرانی در زمان تعیین شده با توجه به بودجه مصوب، مورد بهره برداری قرار گرفته است.

شایان ذکر است؛ گزارش های  سامانه روزانه توسط حوزه  فنی و عمرانی متشکل از یک تیم 15 نفره از کارشناسان رصد و آنالیز شده و به صورت گزارش های واکاوی شده در اختیار شهردار قرار می گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: با استقرار این سامانه موانع و مشکلات اجرایی احتمالی در هر یک از پروژه ها شناسایی و بر اساس آن تصمیمات مفید و مقتضی اتخاذ می شود.

پایان پیام

تصاویر مرتبط