یکشنبه ۱۳۹۷/۰۷/۰۸

علمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین :

پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح یادگار امام (ره) از 40 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است

سید محمد علمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح یادگار امام (ره) با هدف ساماندهی ورودی شهر در بلوار امام خمینی (ره) در حال اجرا بوده و از 40 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین؛ علمی افزود: تقاطع غیرهمسطح یادگار امام (ره) با هدف ساماندهی ورودی و به منظور سهولت دسترسی شهروندان و مسافران به جاذبه های مختلفی از جمله ورزشگاه شهید امامی، نمایشگاه  بین المللی ودانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)در حال احداث است.

علمی افزود: طرح تقاطع به شکل شبدری کامل با تامین همه دسترسی ها در نظر گرفته شده و دارای 4 رمپ و 4 لوپ می باشد که از جانب شمالی و جنوبی با  فراهم کردن دسترسی های مناسب به ورودی شهر برای رفاه حال مسافران ، امکان بسترسازی جهت جذب گردشگری  وورود توریسم را فراهم کرده است.

علمی اعتبار اجرایی این پروژه را  بالغ بر 120 میلیارد ریال  اعلام و خاطر نشان کرد : پیمانکار این پروژه سازمان عمران و شرکت سازندگی  انصار بوده و نظارت عالیه آن برعهده  معاونت فنی و عمرانی است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین در ادامه سخنانش اظهار کرد: موضوع اجرای این پروژه بر اساس تفاهم نامه ای چهارجانبه بین استانداری قزوین، فرمانداری، شهرداری و اداره کل راه وشهرسازی استان قزوین کلید خورد و در نیمه اول سال 1397 قرارداد آن منعقد گردید.

پایان پیام

تصاویر مرتبط