چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۱۰

گلباز، مدير پروژه‌هاي ابنيه معاونت فني و عمراني شهرداري قزوين:

عمليات عمراني احداث ساختمان بنياد شطرنج قزوين آغاز شد

کامران گلباز، مدير پروژه‌هاي ابنيه معاونت فني و عمراني شهرداري قزوين گفت: در راستاي ساماندهي و انسجام علاقه مندان و دوستداران ورزش شطرنج، عمليات عمراني احداث بنياد شطرنج در بوستان ملت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي معاونت فني و عمراني شهرداري قزوين؛ گلباز از مشارکت يکي از دوستداران ورزش شطرنج به نام آقاي بويه با شهرداري قزوين در امر احداث بنياد شطرنج در قزوين خبر داد و گفت: اين طرح با مشارکت آقاي بويه که يکي از دوستداران و طرفداران ورزش شطرنج مي باشد و با نظارت معاونت فني و عمراني شهرداري قزوين در بوستان ملت به مرحله اجرا درآمد.

مدير پروژه هاي ابنيه معاونت فني و عمراني شهرداري قزوين افزود: طبق قرار داد منعقد شده ،تامين زمين و صدور مجوز هاي لازم از سوي شهرداري قزوين و همه هزينه هاي احداث ساختمان تا مرحله بهره برداري از سوي طرف قرار داد(آقاي بويه) تامين خواهد شد.

وي اضافه کرد: هيچ يک از طرفين قرارداد نيز حق برداشت از درآمدهاي حاصله را نداشته و همه درآمدهاي بدست آمده صرف برنامه هاي فرهنگي و برگزاري مسابقات در طول مدت قرارداد بهره برداري در اين مجموعه خواهد شد.

وي اضافه کرد: عمليات خاکبرداري و زير سازي (قالب بندي و آرماتوربندي فوندانسيون)  اين ساختمان به پايان رسيده و اکنون عمليات بتن ريزي در حال اجراست. 

اين مسوول با اشاره به اينکه ورزش شطرنج يکي از ورزش هايي است که  محدوديت سني نداشته و هزينه اي نيز ندارد، تصريح کرد:هدف از اجراي اين پروژه ساماندهي دوستداران و منسجم کردن علاقه مندان به ورزش شطرنج و آماده سازي اين عزيزان براي حضور در مسابقات کشوري و بين المللي مي باشد.

گلباز با بيان اينکه شهر قزوين از پتانسيل هاي خوب ورزشي برخوردار است، گفت: توجه صرف به چند رشته خاص ورزشي موجب عقب ماندگي و کمرنگ شدن ديگر ورزش‌ها خواهد شد بنابراين فقط چند رشته معدود نبايد مورد حمايت و توجه باشد بلکه بايد با توجه به شاخص هاي فرهنگي و ورزشي و ميزان پيشرفت رشته هاي ورزشي، از تمامي رشته هاي ورزشي حمايتهاي لازم بعمل آيد.

وي افزود: جوانان شهر قزوين در زمينه هاي مختلف ورزشي  استعداد و فعاليت قابل توجهي دارند که لازم است حمايت هاي لازم در اين زمينه صورت گيرد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط