پنجشنبه ۱۳۹۷/۰۴/۲۸

علمی ، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین :

عملیات نصب پایه های روشنایی تقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع) در حال اجراست

سید محمد علمی ،معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت:با توجه به اینکه عملیات عمرانی احداث تقاطع غیر همسطح امام رضا(ع) در مراحل پایانی قرار دارد ،نصب پایه های روشنایی عرشه این پل در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین؛علمی افزود:پس از تکمیل شدن عرشه پل،عملیات اجرایی نصب پایه های روشنایی آغاز شد و تا کنون بیش از 100 پایه بر روی عرشه پل نصب شده و حدود 50 پایه دیگر در حال نصب است که پس از نصب تابلوهای شالتر ،پروژه دارای روشنایی در شب خواهد بود.

وی به ویژگی خاص چراغ های روشنایی این پل اشاره و خاطر نشان کرد: برای اولین بار، در پل امام رضا(ع)، بر خلاف دیگر پل های احداث شده در سطح شهر از چراغ های ال ای دی استفاده می شود و این نوع چراغ ها دارای سطح نوردهی مناسب بوده و از نظر بهینه سازی مصرف برق در بالاترین مقدار قراردارد .

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین همچنین درباره دیگر عملیات اجرایی باقی مانده و در حال اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح امام رضا(ع)گفت: اکنون عملیات تکمیلی پروژه از جمله نصب و بتن ریزی قرنیزها ، نصب هندریل ها و نیوجرسی های جدا کننده مسیردر حال اجراست و اجرای درزهای انبساط ،تابلوهای ترافیکی، سیستم هوشمند پل در مراحل بعدی انجام می‌شود.

تصاویر مرتبط