سه‌شنبه ۱۳۹۲/۱۲/۲۷

محمدي، نماينده مردم قزوين:

شهرداري قزوين توانسته رضايت شهروندان را به دست آورد

انتخاب شهردار قزوين به عنوان چهره اجتماعي سال 92 نشان مي‌دهد که شهرداري قزوين توانسته رضايت شهروندان را به دست آورد.

 

نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي گفت: انتخاب شهردار قزوين به عنوان چهره اجتماعي سال 92 نشان مي‌دهد که شهرداري قزوين توانسته رضايت شهروندان را به دست آورد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ داود محمدي در آئين افتتاح تقاطع غيرهمسطح شهيد رجايي به عنوان بزرگترين تقاطع غيرهمسطح شهر قزوين که با حضور نماينده ولي فقيه در استان قزوين، نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي، نمايندگان مجلس قزوين، استاندار و ساير مسوولين استاني و شهري برگزار شد، افزود:بايد در سال آينده توجه ويژه به ابلاغ مقام معظم رهبري مبني بر اقتصاد مقاومتي شود و مديريت جهادي در دستور کار همه مديران استاني و شهري قرار گيرد.
وي بيان کرد: شاه بيت ابلاغ سياست‌هاي مقام معظم رهبري اتکاء به منابع داخلي و درآمد درون زا است.
محمدي گفت: با توجه به اينکه استان قزوين قطب صنعتي، گردشگري و علمي محسوب مي شود بايد با مقاومت اقتصادي اين استان را به قطب اقتصادي تبديل کرد.
وي به ابلاغ سياست ديگر مقام معظم رهبري مبني بر تامين امنيت غذايي اشاره و بيان کرد: با وجود دشت قزوين بايد زيرساخت هاي اين ابلاغ در قزوين ايجاد شود.
اين مقام مسوول بيان کرد: شهرداري قزوين توسعه زيرساخت هاي شهر قزوين را شروع کرده است و اين مهم ارزشمند مي‌باشد.
وي با اشاره به انتخاب شهردار قزوين به عنوان چهره اجتماعي سال 92 گفت: مديريت شهري قزوين از تمام ظرفيت‌ها براي توسعه شهر قزوين استفاده کرده است.
محمدي بيان کرد: با افتتاح پروژه‌هاي شاخص در سال جاري اميدواريم گردشگري در شهر قزوين رونق پيدا کند و شاهد تحول توسعه گردشگري باشيم.
اين مقام مسوول تصريح کرد: مسوولين شهري و استاني بايد در اجراي پروژه ها آينده شهر را در نظر بگيرند و توجه ويژه به اين موضوع داشته باشند.
نماينده مردم قزوين افزود: مديران شهري توجه داشته باشند که توسعه شهر قزوين به صورت متوازن و متعادل باشد و با خلاقيت و مشارکت بخش خصوصي و شهروندان اجراي پروژه هاي کلان و خرد را در دستور کار قرار دهند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط