سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۳/۲۵

علمی:

بهسازی و روکش آسفالت۶۴۴هزار مترمربع از معابر شهری قزوین در چهار سال گذشته

سید محمد علمی معاون فنی و عمران شهرداری قزوین از روکش آسفالت و لکه گیری بیش از ۱۱۳ هزار مترمربع از معابر شهر قزوین در سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین؛ علمی افزود: عملیات روکش مکانیزه آسفالت به منظور ارتقا کیفی مسیرهای عبوری و رضایت مندی شهروندان است که در سال گذشته بیش از ۴۵ هزار تن آسفالت با مساحتی بالغ بر۱۱۳هزار و ۳۵۸مترمربع در معابر شهری قزوین توزیع شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیشتر معابر و خیابانهای شهر قزوین به ترتیب اولویت آسفالت شده اند و تا حدود بسیار زیادی رضایت شهروندان جلب شده است.

علمی با اشاره به آمار چهار سال گذشته در بحث روکش آسفالت اظهار کرد: در مجموع طی چهار سال گذشته۶۴۳هزارو 559 متر مربع از معابر شهری قزوین نیز به روش مکانیزه،روکش و لکه‌گیری آسفالت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کاهش هزینه ها و زمان، صرفه جویی و توزیع عادلانه و رضایت مندی همشهریان عزیز، انجام روکش آسفالت ومرمت مسیرهای آسفالتی بر اساس نرم افزار P.M.Sبررسی و برنامه ریزی می شود.

معاون فنی و عمران شهرداری قزوین شرایط مساعد در گذرگاه‌های رفت و آمد شهروندان و رفع نقایص و معایب عمرانی معابر را از اقدامات اولویت دار مدیریت شهری برشمرد و گفت: مشارکت شهروندان در شناسایی نواقص معابر بسیار مؤثر بوده است.

تصاویر مرتبط