سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۰۹

عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

تخلفات رانندگان تاکسی در هیات انضباطی تاکسیرانی رسیدگی می شود

هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی از حقوق شهروندان در راستای برقراری نظم و امنیت صیانت می کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ حسین صلح جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین و نماینده شورا در هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از بخش‌های مهم سازمان تاکسیرانی، واحد رسیدگی به شکایات است که به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان توسط این سازمان راه‌اندازی شده و وظیفه رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات و شکایات شهروندان در خصوص نحوه خدمات‌دهی و عملکرد رانندگان تاکسی را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، نیروهای گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی به طور روزانه خطوط و ایستگاه های تاکسی را به دقت مورد بازدید قرار داده و تخلفات تاکسیرانان را به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می کنند.

صلح جو با تاکید براینکه هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی از حقوق شهروندان در راستای برقراری نظم و امنیت صیانت می کند خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به منظور پاسداری ازحقوق شهروندان و ایجاد نظم و برقراری امنیت و اعتماد لازم بین شهروندان برگزار می شود که طی آن به شکایات شهروندان و بررسی تخلفات احتمالی رانندگان تاکسی رسیدگی می شود.

وی تصریح کرد: در این جلسات تخلفات رانندگان تاکسی، بی سیم و... مورد رسیدگی قرار می گیرد و مطالبات وخواسته های بحق شهروندان پیگیری و بررسی می شود و اعمال قانون به شیوه های گوناگون انجام می‌پذیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین درادامه سخنانش اذعان کرد: رانندگان تاکسی جزو اقشار زحمتکش و پرتلاش و نماد امانتداری در جامعه هستند که از صبح زود تا پاسی از شب برای کسب روزی حلال و خدمت‌رسانی به شهروندان تلاش می‌کنند و بدیهی است اگر تخلفی از سوی برخی از افراد شاغل در این صنف روی دهد، آن را نباید به تمامی اعضای این خانواده تعمیم داد.

وی یادآور شد: شهروندان گرامی می توانند تخلفات احتمالی رانندگان تاکسی در شهر قزوین را به مجموعه مدیریتی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اطلاع دهند تا به شکایات و مطالبات آنها رسیدگی شود.

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط