یکشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۳

محسن حق شناس،

برنامه زمانبندی تکمیل پروژه های نیمه تمام و راهکار تامین منابع مالی آن به شورا ارائه شود

آخرین وضعیت بدهی شهرداری قزوین با توجه به مصوبات شورا ، پیگیری های مجدانه شهردار محترم و مباحث مقدماتی آن موضوع مهمی است که جزو شعارهای اصلی شورای ششم بوده و هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، محسن حق شناس نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد طی سخنانی در ادامه به موضوع تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در شهر قزوین اشاره کرد و گفت: طبق وعده شهردار محترم، قرار است تا پایان سال 1401 در شهر پروژه نیمه تمام نداشته باشیم و تحقق این موضوع نیازمند برنامه زمان بندی، هم افزایی  و تنیدگی بین شورا و شهرداری قزوین است.

حق شناس با بیان اینکه تکمیل  پروژه های نیمه تمام تا پایان سال آینده یک شعار اساسی و بزرگ شهردار محترم است، خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم  به این شعار لباس شعور وتحقق بپوشانیم  لازمه اش این است که  آقای شهردار و تیم مدیریتی ایشان با شورای اسلامی شهر کاملا هماهنگ در یک مسیر و هم راستا باشند.

وی تاکید کرد: لازم است تا شهردار محترم قزوین به طور مستمر ماهیانه حداقل یک بار در جلسات صحن شورای اسلامی شهر قزوین تشریف داشته باشند و همچنین برنامه زمانبندی تکمیل پروژه ها و نیز راهکار تامین منابع مالی آنها را به شورا ارائه نمایند.

حق شناس در ادامه جلسه با اشاره به لایحه واگذاری به صورت اجاره فرهنگسرای شهید منتظری به حوزه هنری گفت: در راستای تخصصی شدن فرهنگسراها می توان موضوع فرهنگسرای هنر را در نظر داشت و این مکان را با محوریت حوزه هنری به عنوان فرهنگسرای تخصصی هنر اجرایی نماییم.
 
نائب رئیس پارلمان محلی قزوین در ادامه جلسه که به بررسی لایحه توافق با شرکت خدمات هواپیمایی ویژه اختصاص داشت گفت: بایستی در تفکیک قطعات، نظام تعادلی توزیع هم برای شهرداری و هم برای مالک رعایت شود.

محسن حق شناس ادامه داد: همچنین باید برای قطعات تفکیکی و سهم های جداگانه شهرداری و مالکین از صحن شورا تاییدیه و مجوز دریافت شود و شارع متروکه موجود در نقشه نیز تعیین تکلیف گردد؛ همچنین شهرداری منطقه گزارش نهایی برای اجرای طرح در این مکان را به شورا ارایه نماید.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط