سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۳۰

حسین صلح جو،

افزایش حقوق رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین/حقوق نیروهای اجرایی سازمان ها پرداخت شود

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در تذکری به شهرداری قزوین خواستار توجه به افزایش حقوق رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین و پرداخت حقوق و دستمزد به موقع نیروهای اجرایی سازمان ها به ویژه پارک ها و فضای سبز شد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، حسین صلح جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد ،در تذکری به شهرداری قزوین اظهار کرد: طی سال گذشته لوایح متعددی برای افزایش نرخ کرایه تاکسی و یا اتوبوس در شهرداری قزوین داشتیم و لذا ضرورت دارد برای افزایش حقوق رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین نیز تدبیر شود و لایحه ای به صحن شورا ارایه گردد.

وی افزود: افزایش هزینه هایی از جمله لوازم یدکی و استهلاک خودرو و سایر موارد، این افراد را در شرایط نامناسب اقتصادی قرار داده و بر این اساس لازم است تا در مورد افزایش حقوق آنان تصمیم گیری و اقدامات شایسته ای صورت گیرد.

صلح جو همچنین در ادامه سخنانش خواستار تفکیک نیروهای اجرایی سازمان پارک ها و فضای سبز از سایر کارکنان این سازمان در پرداخت حقوق و دستمزد شد و گفت: شهرداری قزوین باید نسبت به تعیین تکلیف حقوق کارگران فضای سبز شهر قزوین اقدام نماید و نیروهای پیمانکاری این سازمان را به مانند نیروهای سازمان پسماند در نظر بگیرد.

وی خواستار نظارت و پیگیری جدی این موضوع توسط شهرداری قزوین شد.

صلح جو همچنین در بخش دیگری از سخنانش خواستار ارایه سبد کالا به پرسنل شهرداری قزوین به مناسبت ماه مبارک رمضان شد و گفت: همه ساله شاهد اعطای سبدکالا به پرسنل شهرداری قزوین در ماه مبارک رمضان بودیم که لازم است این موضوع نیز توسط شهرداری قزوین اجرایی گردد.

وی در بخش دیگری از جلسه که به موضوع استفاده از ظرفیت سرویس های بهداشتی مساجد شهر برای خدمت رسانی به شهروندان اختصاص داشت گفت: حمایت شهرداری قزوین از برخی مساجد شهر به منظور استفاده از ظرفیت سرویس بهداشتی این مساجد بسیارخوب است؛ لذا پیشنهاد می شود، در برخی مناطق مانند سرویس بهداشتی امامزاده حسین (ع) به دلیل مسافر پذیر بودن مکان به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمت رسانی نماید.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط