یکشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۱

در روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا صورت گرفت؛

منتخبین مردم در پارلمان محلی با کارکنان شهرداری منطقه دو دیدار کردند

فرج اله فصیحی رامندی رییس شورای اسلامی شهر قزوین به همراه اعضای شورای شهر با حضور در منطقه دو شهرداری و گفتگو با کارکنان آن، از نزدیک در جریان مسایل کاری این منطقه شهرداری قرار گرفتند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، در جریان این دیدار که بمناسبت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا و با هدف برقراری ارتباط رو در رو با کارکنان این منطقه شهرداری صورت گرفت، عملکرد واحد‌های مختلف و مسایل و مشکلات کارکنان آن از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، از سختی کار کارکنان بخش بایگانی، همسان سازی حقوق کارکنان، پایین بودن حقوق رانندگان آژانس شهرداری، عدم تطابق عناوین شغلی با تخصص و تحصیلات کارکنان و مواردی از این دست می توان به عنوان بخشی از درخواست های کارکنان این منطقه یاد کرد که اعضای شورا پس از استماع آن نسبت به ثبت موارد به منظور بررسی بیشتر اقدام نمودند.

یادآور می شود؛ در پایان این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با حضور در دفتر مدیریت منطقه به جمع بندی مسایل مطروحه با حضور سلیمان بهرامی، مدیر شهرداری منطقه دو شهرداری پرداختند و بر ضرورت جانشین پروری در سیستم‌ اداری و به ویژه در تصدی های کلیدی تاکید کردند.

همچنین اعضای شورا با اشاره به حساس بودن برخی تصدی ها در تشخیص و تفکیک درست حقوق شهروندان و شهرداری از یکدیگر، خواستار دقت نظر در رسیدگی به مطالبات شهروندان شدند.

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط