یکشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۲

رییس ستاد اقامه نماز استان در صحن علنی شورا:

مسجد پایگاه اسلام است/تشکل یاوران نماز ایجاد شود

تشکل یاوران نماز با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ نماز و فراگیر کردن این فریضه الهی در همه ابعاد آن توسط گروه های مردمی ایجاد شود.

   به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،حجت الاسلام والمسلمین سید قریش موسوی رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین در صحن علنی شورا با اشاره به اقدامات ستاد اقامه نماز استان و برنامه های فرهنگی این نهاد درسال جاری اظهار کرد: طرح تشکل یاوران نماز در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ نماز و فراگیر کردن این فریضه الهی در همه ابعاد آن توسط گروه های مردمی، جذب، سازماندهی و تربیت نیروهای کارآمد مردمی، ایجاد شبکه مردمی یاوران نماز، ارتقای سطح کمی و کیفی اقامه نماز در جامعه ایجاد می شود.

وی افزود:از شورا و شهرداری قزوین نیز درخواست داریم تا دراین راستا همکاری و تعاملات خوبی را با ستاد اقامه نماز استان داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی همچنین خواستار حمایت و مساعدت مالی شهرداری قزوین در برگزاری جشنواره سراسری نماز باعنوان "فجر تا فجر" شد.

رییس ستاد اقامه نماز استان ضمن تاکیدبراستفاده از ظرفیتهای شهرداری قزوین خواستار به کارگیری این امکانات با گرایش ترویج فرهنگ نماز در جامعه شد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط