شنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۸

رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

تسهیل در روند توافقات، آورده معنوی برای شهر و رونق ساخت وساز را بدنبال خواهد داشت

اعضای شورا در بررسی حوزه توافقات املاک و تفکیک قطعات به آورده معنوی شهر در آینده توافق و نتایج آن نیز توجه داشته باشند.

تقوی،    به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، مهری السادات تقوی رییس کمیسیون شهرسازی ،املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با طرح دیدگاه خود در بررسی لایحه توافق شهرداری قزوین با وراث مرحوم طهماسبی بیان این مطلب اظهار کرد: اعضای شورا لازم است تا در بررسی لوایح توافقات و تفکیک قطعات با مالکین با مدنظر قراردادن آینده شهر، آورده معنوی حاصل از این توافق و رعایت تمامی موارد حقوقی دراین خصوص تصمیم گیری نمایند.

وی افزود: در شهرهای دیگر مانند مشهد شاهد رونق ساخت وساز و اجرای پروژه های زیادی هستیم که دراثر آسان سازی و تسهیل در توافقات صورت گرفته است، لذا باید در شهر قزوین نیز اعضای شورا با نگاه همه جانبه و درنظر گرفتن آورده معنوی برای شهر در پرونده های توافقات تصمیم گیری نمایند.

تقوی همچنین در ادامه جلسه به قرائت لوایح بررسی شده در کمیسیون متبوع خود پرداخت و گفت: لوایحی از جمله تمدید اجاره بهای یک باب ساختمان اداری واقع در مینودر جهت استقرار ناحیه دو اداره ثبت اسناد و پرداخت مطالبات شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه از طریق تهاتر سه قطعه زمین، لایحه پرداخت مطالبات شهرداری قزوین به سازمان همیاری های شهرداری های استان بابت اجرای پروژه های دردست اقدام از طریق واگذاری سه قطعه زمین ، لایحه توافق با وراث مرحوم طهماسبی از جمله لوایحی بودند که موردبررسی قرارگرفت.

تقوی همچنین به لایحه تایید کلیات طرح تفصیلی شهر قزوین نیز اشاره داشت و گفت: پس از بحث و بررسی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و بازنگری، طرح تفصیلی شهر قزوین به تایید و تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در صحن علنی شورا رسید.

در این جلسه همچنین تقوی به قرائت مغایرتهای اعلامی مصوبات شورای اسلامی شهر قزوین از سوی هیات تطبیق شهرستان قزوین پرداخت و مقرر شد تا بر همه مصوبات شورا اصرار شود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط