یکشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۹

تقوی،

قیمت کارشناسی پروژه الهیه با ارزیابی و مهندسی معکوس صورت گرفته است

قیمت پایین کارشناسی برجهای نیمه تمام الهیه به دلیل قیمت پایین تمام شده آپارتمان درحال حاضر، در منطقه الهیه است و سرمایه گذاری در آن مقطع زمانی با آن مشخصات، قابل توجیه نیست.

  1.  مهری السادات تقوی رییس کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا ضمن ارائه نقطه نظرات خود پیرامون واگذاری برجهای الهیه اظهار کرد: به دلیل قیمت های پایین آپارتمان در منطقه ، نسبت به سایر نقاط و شرایط حاکم بر این پروژه قیمت حدود ۱۴۰ میلیارد تومان در حال حاضر کارشناسی شده است ، این در حالی است که سرمایه گذاری برای پروژه ای با این مشخصات در این منطقه در آن برهه از زمان منطقی نبوده است .
  2. وی افزود: در صورتیکه به نظر می‌رسد ارزش این پروژه بیشتر از این باشد .
  3.  
  4. تقوی همچنین در ادامه جلسه به لوایح بررسی شده در کمیسیون متبوع خود پرداخت و گفت: به منظور اشرافیت بیشتر برای تصمیم گیری در لوایح بازدید اعضای کمیسیون شهرسازی از چند پرونده ملکی صورت گرفت که یکی از آنها لایحه تملک اراضی اوقافی محدوده باغ موزه دفاع مقدس واقع در تپه نورالشهدا بود که برخی اعضای شورا ضمن بازدید از این منطقه با تصویب لایحه موافقت نمودند.
  5. وی همچنین پیرامون لایحه افزایش قرارداد رانندگان آژانش در شهرداری قزوین خاطر نشان کرد: مقایسه دریافتی این رانندگان با سایر ادارات و ارگانهای دولتی کار درستی نیست چرا که این رانندگان اکثرا داخل شهر تردد دارند در حالی که در سایر ادارات تردد رانندگان آژانس بین شهری و حتی بین استانی نیز می باشد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط