یکشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۵

مهدی خانی،

لزوم بروز رسانی و استقرار سامانه های جدید در شهرداری قزوین

سازمان فاوای شهرداری قزوین نسبت به بروزرسانی و استقرار سامانه های جدید اهتمام جدی داشته باشد.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، مهدی مهدی خانی دبیر و رییس کمیسیون عمران، ترافیک وامور زیر بنایی شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که بادستور کاربررسی لوایح شهرداری قزوین برگزارشد ،طی سخنانی در تذکری به شهرداری قزوین خواستار راه اندازی واحد دفتر مدیریت پروژه در معاونتهای حمل ونقل وترافیک و فنی و عمران شهرداری قزوین شد.

وی همچنین ادامه داد: بارها خواسته شده تا مهندسان شاغل درشهرداری قزوین در هیچ کدام از پروژه های سازمان نظام مهندسی در شهر قزوین مشارکت، دخالت و نظارت نداشته باشند. اما این موضوع هنوز محقق نشده است و ما همچنان منتظر اجرایی شدن این موضوع هستیم.

رییس کمیسیون عمران، ترافیک وامور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین دربخش دیگری از این جلسه درطرح دیدگاه خود پیرامون لایحه تعرفه نرخ بهای خدمات پسماند دربخش تجاری گفت: دراین لایحه اشتباهاتی ازقبیل شفاف نبودن تعیین نرخ بهای خدمات پسماند وجزییات فرمول محاسباتی وجود دارد که بایستی برای بررسی مجدد در کمیسیون خدمات شهری لایحه عودت داده شود.

وی تاکید کرد: دراین لایحه با قراردادن سقف 100 هزار و 300 هزار تومان برای نرخ بهای خدمات پسماند بخش تجاری مخالفم و از سوی دیگر در تعرفه بهای خدمات پسماند بخش مسکونی افزایش 15 درصدی اعمال شد ولی در این بخش با توجه به فرمول محاسباتی افزایش محسوسی نداشتیم که به نظر می رسد با این روند به قاطبه مردم فشار وارد می شود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط