یکشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۵

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین:

گزارش تحقق بودجه و اجرای پروژه های عمرانی شهرداری به شورا ارایه گردد

رییس کمیسیون خدمات شهری، نظارت و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تاکید بر ارایه گزارش تحقق بودجه شهرداری قزوین به صورت فصلی، خواستار ارایه گزارش درآمد و هزینه ، پیشرفت واجرای پروژه های عمرانی توسط شهرداری قزوین به صورت ماهانه شد.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، علی فرمانی رییس کمیسیون خدمات شهری، نظارت و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزارشد ؛در طرح دیدگاه خود پیرامون واگذاری برجهای الهیه بر ضرورت تصمیم گیری ها بر اساس مصلحت شهر و شهروندان تاکید و اظهار کرد: زمین این پروژه حدود 8 هزار متر است که اگر دوهزار مترمربع از آن را برای شوارع ومعابر در نظر بگیریم، درصورت تفکیک حدود 6 هزار مترمربع زمین خواهیم داشت که با فروش آن حدود 120 میلیارد تومان آورده نصیب شهرداری قزوین خواهد شد.

وی ادامه داد: با احتساب وجود فولاد و آهن و سایر مصالح این پروژه و مجموع آن با زمین حدود205 میلیارد تومان سرمایه شهر در این پروژه وجود دارد و نباید آن را به قیمت حدود 140 میلیاردتومان واگذار نماییم.

به گفته فرمانی با این روند و این گونه تصمیمات باید تمامی پروژه های سرمایه ای شهر را واگذار نماییم.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه طبق آیین نامه داخلی شورا هيچ‌يك از اعضاي شورا حق تفويض اختيارات خود به غير اعم از عضو يا غير عضو را ندارد، تاکید کرد: با توجه به اینکه رای گیری جلسه قبل شورا در خصوص لایحه توافق با گاراژ طهماسبی براساس این ماده وجهه قانونی ندارد لذا درخواست دارم تا مجددا این موضوع رای گیری شود.

فرمانی در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی لایحه افزایش 30 درصدی قرارداد رانندگان آژانش شاغل درشهرداری قزوین اختصاص داشت گفت: باتوجه به افزایش قیمت لوازم یدکی خودرو وحقوق ناچیز و بسیار پایین این رانندگان ضرورت دارد تا نسبت به افزایش 30 درصدی حقوق آنان اقدام شود.

رییس کمیسیون خدمات شهری، نظارت و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه ضمن تاکید بر ارایه گزارش تحقق بودجه شهرداری قزوین به صورت فصلی خواستار ارایه گزارش درآمد ،هزینه ، پیشرفت واجرای پروژه های عمرانی توسط شهرداری قزوین شد.

وی تصریح کرد: باید بتوانیم با اشرافیت براین موضوع در تمامی بخشهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گزارش دقیقی را به شهروندان ارایه نمایم.

فرمانی همچنین خواستار تعیین تکلیف وضعیت مدیر درآمد و معاونت مالی در شهرداری قزوین شد.

وی درپایان سخنانش ضمن قدردانی از حضور پرشکوه اقشار مختلف مردم در اجرای "سرود سلام فرمانده "از تمامی فعالین برگزار ی این مراسم به ویژه شهردار و سازمانهای شهرداری قزوین تقدیر و تشکر نمود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط