سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۴/۲۸

مهدی خانی ،

راه اندازی کمیته تخصیص بودجه و اعتبار در شهرداری قزوین

در راستای توزیع بهینه اعتبارات در شهرداری قزوین راه اندازی کمیته تخصیص اعتبار و بودجه پیگیری و اجرایی شود.

   به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،مهدی مهدی خانی دبیر و رییس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد ،طی سخنانی با تاکید بر این مطلب اظهار کرد: بسیاری از پروژه ها در شهر اجرا می شود که در اولویت اجرا نیستند و با راه اندازی این کمیته می توان نظارت خوبی دراین خصوص داشت.

وی همچنین افزود: در اثر نبود این کمیته ،تخصیص اعتبار پروژه های عمرانی براساس وجود ارتباطات بین افراد وکاملا سلیقه ای صورت می گیرد و این موضوع می تواند لطمه ای به اجرای پروژه های عمرانی وارد کند.

دبیر پارلمان محلی قزوین در این جلسه همچنین خواستار تشکیل دفتر مدیریت پروژه یا PMOدر پروژه های عمرانی شهرداری قزوین شد و گفت: تشکیل این دفتر به شهرداری قزوین کمک میکند تا در طرحهای خود بتواند وضعیت پروژه و نحوه اختصاص اعتبار به پروژه ها را مدیریت نماید؛ لذا اجرایی شدن این موضوع باید در اولویت کارهای شهرداری قزوین قرارگیرد.

مهدی خانی در ادامه جلسه به ارایه گزارش کمیسیون شهرسازی و املاک و قرائت لوایح بررسی شده دراین کمیسیون جهت تصمیم گیری نهایی در صحن علنی شورای اسلامی شهرقزوین پرداخت.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط