سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۱۱

در جلسه کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین مطرح شد؛

تعیین تکلیف واگذاری شرکت پاکسار به سرمایه گذار

جلسه کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین با دستور کار بررسی لوایح و نامه های واصله از شهرداری قزوین برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین که به ریاست ولی چگینی و با حضور مدیران و کارشناسان مربوطه شهرداری قزوین برگزار شد لوایح و نامه های مربوطه مورد بحث و بررسی و رسیدگی قرار گرفت‌.

بر پایه این گزارش، در ابتدای این جلسه لوایح اجاره غرفه در بوستان نرگس و ملاخلیلا به قیمت کارشناسی و لایحه مساعدت شهرداری قزوین پیرامون هزینه نگهداری معتادین متجاهر پس از بحث و بررسی ،مورد موافقت این کمیسیون‌ قرار گرفت.

این گزارش خاطرنشان می کند، در این جلسه همچنین اعضای کمیسیون مالی شورا برضرورت تعیین تکلیف واگذاری شرکت پاکسار به سرمایه گذار مطابق شیوه نامه های سرمایه گذاری که به تصویب شورای اسلامي شهر قزوین رسیده است، تاکید نمودند.

گفتنی است، در ادامه این جلسه نامه استانداری قزوین مبنی بر دریافت ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای طرح بازآفرینی توسعه آستان امامزاده حسین(ع) و اجرای طرح های اقتصادی در این بافت قرائت گردید و اعضای کمیسیون بر لزوم پیگیری جدی این موضوع و بررسی جوانب دریافت اوراق مشارکت تاکید نمودند.

این گزارش خاطرنشان می کند، اعضای کمیسیون دریافت اوراق مشارکت را برای توسعه شهری موثر دانستند و خواستار تعامل و همفکری و پیگیری این موضوع توسط مدیریت شهری قزوین و مدیران استانی مرتبط دراین حوزه شدند.

این گزارش یاد آور می شود، گزارش هزینه های انجام شده در دهکده طبیعت نیز از دیگر موارد مطرح شده دراین جلسه بود که مقرر گردید در جلسه آتی با بررسی موارد هزینه ودریافت اطلاعات از ذیحساب مجددا این موضوع بررسی گردد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط