یکشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۹

فصیحی رامندی:

ممانعت از اجرای پروژه های شهری هنر نیست / هنر در هماهنگی، همکاری و تعامل است

توسعه شهری در گرو همکاری و تعاملات بیشتر مسؤلین استانی و شهری می باشد، بر این اساس اظهار نظر پیرامون ممانعت از اجرای پروژه های شهری و موضع گیری در این خصوص خوشایند نیست و هنر در هماهنگی، همکاری و تعامل است.

   به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، فرج اله فصیحی رامندی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با اشاره به موضوعات مطرح شده در خصوص پروژه های شهری اظهار کرد: مدیران استانی باید در اظهار نظرهای خود از همکاری، تعامل و هماهنگی بیشتر در راستای توسعه شهر قزوین سخن بگویند و این مهم باید در اولویت کاری همه مسؤلین قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهردار قزوین به صورت میدانی و جهادی پای کار است و شورا نیز همگام و هماهنگ با شهرداری است، خاطر نشان کرد: در این شرایط انتظار می رود مسؤلین استانی و شهری در تعامل و همکاری بیشتر با هم باشند تا گام های بلند توسعه در شهر برداشته شود و شاهد اجرای پروژه های تاثیر گذار در قزوین باشیم.

فصیحی رامندی با بیان اینکه هیچ پروژه ای درشهر قزوین هیجانی نیست، تصریح کرد: تمامی پروژه های شهری قانونی بوده و تأیید و مصوبات شورای اسلامی شهر قزوین و مراجع قانونی را داراست، لذا در اظهار نظرها نباید تابع جریانات باشیم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط