شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۱۵

پیام قدردانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین

بسم الله الرحمن الرحیم قال علی (ع): إِنَّ عَمَلَکَ لَیْسَ لَکَ بِطُعْمَه وَ لَکِنَّهُ فِی عُنُقِکَ أَمَانَه «مسئولیت طعمه نیست بلکه امانتی است بر گردن تو»

هم اکنون پس از توفیق یکسال خدمتگزاری به شهروندان گرامی و فهیم قزوین، به مدد خداوند متعال و حسن اعتماد خواهران و برادران ارزشمندم، اعضای محترم شورای اسلامی شهر قزوین وظیفه سنگین تری به بنده حقیر محول شده است.

 در ابتدا به رسم قدرشناسی و سپاسگزاری، لازم می‌دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را به پاس یکسال خدمت صادقانه برادر ارجمند جناب آقای حاج فرج الله فصیحی رامندی در کسوت ریاست شورای اسلامی شهر قزوین در سال اول دوره ششم اعلام نمایم.

همچنین به رسم ادب، دوستی و برادری سپاسگزاری ویژه ی خود را نثار مردم قدردان قزوین نمایم که در این چند روز، این کمترین را مورد لطف و عنایت خود قرار دادند.

بدیهی است نیت و تلاش همه ما اعضای شورای اسلامی شهر قزوین ، پیشرفت و توسعه شهر و رضایتمندی شهروندان عزیز بوده و با اعتقاد به نقش مشارکت های مردمی در بهبود امور، می دانیم هر کجا که کاری با همدلی و همفکری مردم و توسط آنها انجام شده با دستاوردهای ارزشمندی همراه بوده و آثار آن نیز ماندگارتر بوده است. 

امیدوارم با یاری خداوند باریتعالی و مشارکت تمام شهروندان، محققان، نخبگان، متخصصین و صاحب نظران، قزوین به شهری برخوردار و شهری برای زندگی بهتر تبدیل شود و شهروندان ساکن در هر نقطه از شهر بتوانند از همه امکانات شهری بهره مند شوند. والسلام علیکم و رحمه الله علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط