دوشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۱۷

صدور پیام رییس شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

علی فرمانی، رییس شورای اسلامی شهر و مهدی صباغی، شهردار قزوین، ضمن عرض تسلیت و تعزیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایشان، یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی، فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار را گرامی داشتند.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ متن پیام به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم» قُلِ الحَقَّ و لا تأخُذکَ فِی اللَّهِ لَومَةُ لائمٍ رسول اکرم (ص) حق را بگوی و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس.

پس از واقعه عاشورا بودند کسانی که خبر را نگاشتند تا افزون بر سینه‌ تاریخ، برگ‌های تاریخ نیز گواه شود بر حقانیت حقی که انسان را به سوی انسان کامل رهنمون می‌سازند. این همان فریادی است که خبردانان و خبرنگاران در تاریخ انجام داده‌اند.

خبرنگار تنها یک واژه نیست، یک راه است. خبرنگار و خبرنگاری تنها یک شغل نیست، بلکه شخصیتی است جریان‌ساز که ریشه در تاریخ و جریان های تاریخ ساز بشریت دارد. خبرنگاران جهادگران خط مقدم رسانه‌ای و افسران جنگ نرم و از عوامل تأثیرگذار در حوزه بازدارندگی کشور و از مجاهدان خط مقدم و ثبت کنندگان لحظات ماندگار ایام الله محسوب می‌شوند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی که رسالت آگاهی بخشی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند صمیمانه تبریک عرض می نماییم و از خداوند بزرگ برای این عزیزان توفیق روزافزون، سعادت، سلامت و سرافزاری آرزومندیم. علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین مهدی صباغی شهردار قزوین

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط