سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۱۸

در جلسه تلفیق کمیسیون شهرسازی با عمران شورا تاکید شد؛

تکمیل طرح های نیمه تمام شهرداری قزوین

در جلسه مشترک کمیسیونهای عمران با شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین اعضا ضمن بررسی لوایح و نامه های واصله در تالار مردم شورا بر ضرورت تکمیل طرح های نیمه تمام شهرداری قزوین تاکید نمودند.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه تلفیق کمیسیون شهرسازی با عمران شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهری السادات تقوی و با دو دستور کار بررسی لوایح ملکی و بررسی پروژه های عمرانی که در تالار مردم شورا برگزار شد.

بر پایه این گزارش، علمی معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین به ارائه گزارش کار پروژه های عمرانی که با واگذاری پروژه الهیه انجام و به بهره برداری می رسد، پرداخت.

علمی خاطر نشان کرد: ۷۰ میلیارد تومان از فروش و واگذاری برج های الهیه صرف تکمیل پروژه کمربندی مرحوم آیت اله باریک بین و پروژه مخازن ذخیره آب در هفت دره خواهد شد و این پروژه ها به بهره برداری خواهد رسید.

این گزارش می افزاید، اعضای این کمیسیون‌ ضمن بررسی جزئیات این پروژه ها بر ضرورت جذب اعتبارات دولتی در پروژه هفت دره، تسریع در تکمیل پروژه کمربندی مرحوم آیت اله باریک بین، انتخاب پیمانکار مناسب برای پروژه ها، لزوم تکمیل ساختمان نیمه کاره شهرداری قزوین و تامین منابع مالی برای این پروژه و تقویت حوزه سرمایه گذاری در شهرداری قزوین تاکید شد.

این گزارش خاطرنشان می کند، در این جلسه، اعضای کمیسیون خواستار ارایه لیست مناطقی که در دستور کار اجرای آسفالت در مناطق شهری قرار دارند، شدند.

این گزارش می افزاید: در ادامه جلسه، لایحه استرداد هزینه های صدور پروانه در صورت انصراف مالک از ساخت بنا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون با بررسی کامل مفاد این لايحه، آن را تأیید کردند.

در ادامه جلسه، لوایح بخشودگی ۵۰ درصدی تاخیر و تادیه بدهی یک پرونده و شمول سقف هدیه خوش حسابی ۲۵ درصد پرونده دیگری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و جهت بررسی به صحن شورای اسلامی شهر قزوین ارایه خواهد شد.

در بخش دیگری از این جلسه قاسمی سرپرست شهرداری منطقه چهار نسبت به ارائه گزارش وضعیت مکان شهرداری منطقه زیرمجموعه خود پرداخت و گفت: درحال حاضر شهرداری منطقه چهار در منطقه عارف قزوین نسبت به ارائه خدمات به شهروندان اقدام می کند، اما به لحاظ مکانی در مضیقه قرار داریم و لازم است تا نسبت به خریداری مکانی مناسب ودر شأن شهروندان اقدام شود.

بر پایه این گزارش، در این جلسه لایحه خرید ساختمان دانشگاه غیر انتفاعی علامه قزوینی واقع در منطقه نواب و جابجایی شهرداری منطقه چهار و استقرار این منطقه و چند سازمان شهرداری قزوین مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت و اعضای شورا ضمن بررسی مفاد این لایحه خواستار بازدید از این ساختمان شدند.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط