یکشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۰۶

درجلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقزوین صورت گرفت؛

بررسی طرح پاتوق تعالی بانوان

اعضای کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی لوایح و نامه های واصله از سوی شهرداری قزوین به این کمیسیون‌، طرح پاتوق تعالی بانوان را با عنوان" زینبیه" مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین، جلسه کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور اعضا، مدیران و نمایندگان مطلع شهرداری قزوین و با هدف بررسی برنامه های شهرداری قزوین به مناسبت روز قزوین و لوایح و نامه های واصله از سوی شهرداری قزوین و بررسی طرح پاتوق تعالی بانوان برگزار شد.

بر پایه این گزارش؛ زهرا مشاط به عنوان مسؤل طرح" زینبیه "به تشریح این طرح پرداخت و گفت: طرح زینبیه در راستای رفع نیازهای بانوان و مادران طراحی شده است که دراین مرکز تمامی بخشهای مختلف در حوزه آموزشی ،تفریحی و رفاهی همراه با آموزه های دینی و اسلامی آماده و مهیا خواهد شد.

گفتنی است؛ برگزاری کارگاه ها و کلاسهای جذاب آموزشی، کارآفرینی، توسعه فردی،کافه رستوران و خانه بازی و مهد کودک دراین طرح  لحاظ شده و در صورت تایید و مشارکت مدیریت شهری اجرایی خواهد شد.

براین اساس، اعضای کمیسیون بر اجرایی شدن طرح تعالی پاتوق بانوان درقالب طرح" زینبیه "با توجه به نیازمندی های بانوان و مادران شهر تاکید نمودند.

در ادامه این جلسه برنامه های روز قزوین در سازمانهای زیباسازی و فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت که دراین راستا منجم سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در سخنانی به بیان اقدامات سازمان متبوع خود در راستای برنامه های روز قزوین و مناسبت روز اربعین پرداخت.

وی استفاده از ظرفیت بیلبوردهای شهر تهران و جاده های میان استانی برای معرفی شهر قزوین ،حضور هنرمندان در شهر قزوین و استفاده از فضای مجازی ،همکاری دستگاهها و نهادهای مربوطه درحوزه گردشگری و ایجاد سازمان گردشگری درشهرداری قزوین را در راستای معرفی شهر قزوین و رونق صنعت گردشگری موثر دانست.

منجم ، همچنین نصب المان شهر مینودر، نصب المان خوشنویسی باب الجنه قزوین، اجرای سه سازه نوری نصب استندهای روز قزوین در میادین شهر، افزایش سطح تبلیغات شهری بهمین منظور و نصب شش سرویس شهدا از جمله اقدامات این سازمان به مناسبت "روز قزوین" می باشد. 

درادامه این جلسه اکبری معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین به بیان اقدامات برنامه ریزی شده برای "روز قزوین " پرداخت.

وی برگزاری محافل قرآنی، ساخت فیلم  مستند قزوین، رونمایی از پوستر تئاتر سلام فرمانده، ساخت مستند از زندگی استاد خرمشاهی، استفاده از ظرفیت اتوبوس گردشگری برای نواحی کم برخوردار شهری و اجرای تور گشت‌های داخلی ، برگزاری شب شعر عاشورایی، پیاده روی خانواده ، برگزاری تعزیه، برگزاری مسابقات در بخشهای مختلف را به عنوان مهم ترین برنامه های این سازمان در مناسبت "روز قزوین " ذکر نمود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط