سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۵

درجلسه نشست هم اندیشی کمیسیون بانوان شورا با بانوان شاغل درشهرداری قزوین تاکید شد؛

لزوم توجه به سلامت و امنیت کاری بانوان شاغل

نشست هم اندیشی کمیسیون بانوان وامورخانواده شورای اسلامی شهرقزوین با بانوان شاغل درشهرداری با هدف بررسی مطالبات و دغدغه های این قشر در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد.

     به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین، نشست هم اندیشی کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهرقزوین با بانوان شاغل درشهرداری به ریاست فاطمه اشدری و با حضور فرمانی رئیس شورا،صباغی شهردار، اعضای این کمیسیون و بانوان شاغل درشهرداری قزوین برگزار شد.

این گزارش می افزاید: بانوان شاغل در شهرداری قزوین در این جلسه بر ضرورت توجه به کرامت بانوان در محیط کار، افزایش خدمات رفاهی،توسعه بوستان‌های بانوان، ایجاد مهدهای کودک در شهرداری مرکز و مناطق ،اختصاص ساعت ورزشی و سالن‌های ورزشی برای بانوان تاکید نمودند.

همچنین استفاده از مشاوران به منظور توسعه ارتقای فردی و افزایش آموزشهای دوه ای ،توجه به سلامت جسمی و سلامت روان کارکنان ،استفاده از ظرفیت شورایاری بانوان،تامین امنیت کاری پس از دوران مرخصی زایمان وحمایت از بانوان از جمله مطالباتی بود که توسط بانوان شاغل در شهرداری قزوین مطرح گردید. 

صباغی شهردار قزوین نیز در این جلسه ضمن تاکید بر بررسی دقیق مطالبات و درخواستهای بانوان شاغل در شهرداری قزوین بر ضرورت راه اندازی درمانگاه تخصصی بانوان،ایجاد مهدهای کودک و اختصاص سانس های ویژه ورزشی برای بانوان شاغل درشهرداری قزوین تاکید نمود.

درادامه جلسه فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر، اشدری رئیس و تقوی، اللهیاری و چگینی اعضای کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین نیز به مباحثی از قبیل توسعه بوستانهای مادر وکودک و افزایش غنای محتوای این بوستانها ،ارائه تسهیلات بلاعوض برای فرزندآوری، استفاده از استعدادهای بانوان و پتانسیلهای آنان در جهت پیشبرد اهداف ، برنامه ریزی برای تقویت ومشارکت همه جانبه بانوان و بررسی مشکلات آنان، حمایت از زنان سرپرست خانوار، برگزاری همایش وارایه راهکارهای موفقیت درخانواده ،تهیه و تدوین طرحهای جدید برای افزایش مشارکت بانوان ، ارایه خدمات رفاهی به بانوان شاغل، اهمیت به نشاط اجتماعی ،افزایش ارتباطات با بانوان شاغل درشهرداری قزوین توسط مشاور بانوان شهردار، افزایش مناصب مدیریتی بانوان در شهرداری و رویکرد تخصصی در استفاده از ظرفیت بانوان درمدیریت ها تاکید کردند،

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط