سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۹

معاون خدمات شهری شهردار قزوین :

حل مشکل انتقال میدان میوه وتره بار نیازمند عزم و اراده استانی است

درحال حاضر میدان میوه وتره بار فعلی پاسخگوی نیاز مردم نیست و باید با نگاه ویژه ای این موضوع پیگیری شود.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین، کاظمی معاون خدمات شهری شهردار قزوین در جلسه کمیسیون خدمات شهری وشورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب که نظارت عالیه در این معاونت را در پنج سازمان پیگیری می کنیم اظهار کرد: زمینه سازی دسترسی آسان شهروندان به خدمات شهری، ارتقای توان ایمنی شهر، برقراری هماهنگی متقابل بین توسعه کالبدی، بسترسازی جهت ارتقای سلامت شهروندان احداث و توسعه پارک‌های سلامت از جمله مواردی است که دراین معاونت پیگیری می شود. 

وی درادامه بر لزوم هماهنگی و تعامل مدیران شهری در پیشبرد اهداف مدنظر در شهر تاکید نمود و افزود: در استراتژی کلان شهر ، طرحها و پروژه های زیادی باید در حوزه مدیریت بحران و ساماندهی مشاغل انجام و دراین راستا تعاملات بیشتری میان مدیران صورت گیرد. 

کاظمی در ادامه سخنانش با بیان اینکه انتقال میدان میوه وتره بار از جمله مطالبات مهم شهروندان است تاکید کرد: درحال حاضر میدان میوه وتره بار فعلی پاسخگوی نیاز مردم نیست و باید با نگاه ویژه ای این موضوع پیگیری شود. 

به گفته وی با بررسی جوانب و درنظر گرفتن نظرات تولید کننده و مردم مجتمع زرآبادی واقع در جاده بویین زهرا بهترین گزینه در این خصوص است و برای آماده سازی زیر ساختها نیازمند همکاری و عزم استانی هستیم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط