سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۹

در جلسه کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید شد؛

لزوم نظارت جدی بر رعایت ضوابط شهرسازی در ساخت وساز ها

اعضای کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه چهار ساعته این کمیسیون، ضمن بررسی لوایح و نامه های مربوطه بر رعایت ضوابط شهرسازی در ساخت وسازها و تعیین تکلیف صدور مجوز ساخت وساز در املاک قولنامه ای تاکید نمودند.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین، در جلسه کمیسیون شهرسازی ،املاک وحقوقی شورا لایحه شهرداری قزوین پیرامون درخواست صدور مجوز ساخت با کاربری مسکونی بابت ملک قولنامه ای مورد ادعای آقای هاشمیان پور مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت و اعضا ضمن موافقت با این لایحه بر ضرورت ارایه مشخص شدن  وضعیت کلی صدور مجوز ساخت برای املاک قولنامه ای  وتهیه ضوابط آن براساس کاربری مصوب تاکید نمودند.

این گزارش می افزاید: لایحه پرونده آقای حسین بختیاری مبنی بر عدم رعایت شرایط مزایده مورد بحث و بررسی اعضای کمیسیون و نمایندگان مطلع شهرداری قزوین قرار گرفت و پیرامون  آن تصمیم گیری شد.

این گزارش خاطرنشان می کند: در ادامه جلسه لایحه شهرداری قزوین مبنی بر واگذاری عرصه و اعیان ۵۱ باب مغازه  واقع در بلوار شهید بابایی از طریق مزایده عمومی از لحاظ حقوقی و ابعاد و زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تا مشاعات نیز به مالکین واگذار شود.

بر پایه این گزارش ؛ همچنین یک درخواست و شکایت مردمی مبنی بر تخلف ساختمانی در خیابان پادگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

این گزارش می افزاید: نمایندگان مطلع شهرداری قزوین در این خصوص با ارایه توضیحاتی بر رعایت تمامی ضوابط شهرسازی در صدور پروانه تاکید نمودند و تخلفات مربوطه این پلاک را تشریح نمودند.

همچنین اعضای این کمیسیون‌ خواستار استعلام کتبی از اداره راه وشهرسازی مبنی بر رعایت ضوابط صدور پروانه پلاک مذکور، و ارائه پلاک مشابه در گذرهای سه متری و درج در پروانه به عنوان گذر ده متری و پیگیری این موضوع  از طریق بازرسی و پاسخگویی  به شاکیان این پرونده شدند.

گفتنی است؛ همچنین دراین جلسه به چند درخواست مردمی و نامه های واصله رسیدگی شد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط