شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۲۳

در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین بررسی شد؛

مزایده و مناقصه امورخدماتی ایستگاه‌های پسماند شهرداری قزوین

کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی مزایده و مناقصه امور خدماتی ایستگاهای پسماند تشکیل جلسه داد.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین، جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور فرمانی رییس و اعضای کمیسیون ،کاظمی معاون خدمات شهری ،عمویی رییس سازمان مدیریت پسماند و کارشناسان حوزه پسماند با هدف بررسی جزییات مزایده و مناقصه امور خدماتی سازمان پسماند شهرداری قزوین و امانی نمودن یک ایستگاه پسماند برگزار گردید.

کاظمی معاون خدمات شهری شهرداري قزوین در ابتدای این جلسه به توضیحاتی پیرامون معایب طرح امانی سازی ایستگاه‌های خدماتی سازمان پسماند اشاره نمود و گفت: طرح امانی سازی هر یک از ایستگاه‌های خدماتی سازمان پسماند به حدود ۷۰ نفر نیرو نیاز دارد و پروسه تامین نیرو و کسب مجوزات لازم نیز بسیار زمان بر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اجرای طرح امانی سازی نیازمند کار مطالعاتی و کارشناسی است و صرف داشتن داده ها کافی نیست و می توانیم امانی سازی را در قالب تهیه و خرید ماشین آلات و تجهیزات پیش ببریم .

عمویی رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین نیز در ادامه این جلسه بر لزوم توجه به مطلوبیت و کیفیت کار خدمات پسماند تاکید نمود و گفت: باید در کنار مباحث ریالی، مطلوبیت و کیفیت خدمات رسانی را درنظر گرفت.

همچنین در این جلسه جزئیات هزینه های ماشین آلات ، تفکیک، جمع آوری زباله ، شستشوی مخازن و رفت روب و وسایل حفاظت فردی و تعداد کارگران و نیروهای موجود در ایستگاه‌ها و قراردادها از سوی کارشناسان حوزه پسماند و مزایا و معایب طرح امانی نمودن ایستگاه‌های پسماند مطرح شد و مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.

گفتنی است؛ اعضای کمیسیون نیز در سخنانی خواستار توانمندی شهرداری در حوزه امور خدماتی پسماند و امانی شدن یک ایستگاه پسماند و یکساله شدن قرارداد به جای دو ساله شدن ، بروز رسانی تجهیزات پسماند، توجه به قشر کارگر و پاکبانان و توجه به قیمت مناسب شدند.

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط