سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۱

در جلسه تلفیق کمیسیون های عمران با مالی شورای اسلامی شهر قزوین مطرح شد؛

لزوم طراحی کاربریهای چند منظوره در سوله ورزشی مشعلدار

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های عمران با مالی شورای اسلامی شهر قزوین اعضای شورا ضمن بررسی ۵ لایحه شهرداری قزوین در این بخش ،بر لزوم چند منظوره شدن و تغییر در طراحی سوله ورزشی مشعلدار قزوین تاکید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین،جلسه تلفیق کمیسیونهای عمران ترافیک و امور زیربنایی با مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور اعضا و جمعی از مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین با دستور کار بررسی لوایحی از جمله اخذ مجوز برگزاری مناقصات پروژه های عمرانی و سایر لوایح مربوطه برگزار شد.

بر پایه این گزارش؛لایحه شهرداری قزوین پیرامون جذب پیمانکار در پروژه های منطقه یک، شامل مناقصه مرحله دوم سوله ورزشی مشعلدار،مناقصه نازک کاری و تأسیسات خانه فرهنگ چوبیندر استعلام ایمن سازی تخریب رفع خطر و پایدار سازی ابنیه پرخطر و استعلام تهیه و اجرای دال مسلح بتنی پیش ساخته و نرده و دریچه فولادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تأیید شد.

این گزارش می افزاید: در ادامه جلسه پروژه های آماده سازی سطح منطقه سه پروژه جدولگذاری ،پیاده راه سازی با آسفالت ترمیم ترانشه و لکه گیری ،ایمن سازی و مناسب سازی نیز پس از بحث و بررسی به تصویب کمیسیون رسید.

گفتنی است؛ اعضای کمیسیون پیشنهاد طراحی چند منظوره شدن سوله ورزشی مشعلدار و ایجاد کاربری های دیگر در این سوله را مطرح نمودند و مقرر گردید ؛پس از بازدید از پروژه، طراحی با رویکرد اعمال کاربری های جدید صورت گیرد.

همچنین،لایحه خرید دو دستگاه خودروی مورد نیاز سازمان پسماند در راستای امانی نمودن یک ایستگاه پسماند توسط شهرداری قزوین پس از بررسی مورد موافقت قرار گرفت.

در ادامه این جلسه اسفندیاری مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین در سخنانی به وضعیت شبکه فیبر نوری شهرداری قزوین و تشریح دو لایحه با عناوین اجاره شبکه فیبر نوری و خرید تعدادی
لایسنس و اقلام مصرفی مورد نیاز واحد شبکه و خرید زیر ساخت فیزیکی مرکز دخیره سازی دیتا پرداخت.

بر پایه این گزارش؛اعضای کمیسیون پس از بررسی کارشناسی با لوایح سازمان فناوری اطلاعات موافقت نمودند.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط