سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۱

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین در صحن علنی شورا؛

پایگاههای بسیج زمینه ساز تعامل با نسل جوان هستند

افزایش تعداد پایگاه‌های بسیج به ۲۱۰ پایگاه از جمله برنامه هایی است که در راستای تقویت محلات و تحولات اجتماعی، فرهنگی و امنیتی هدفگذاری شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،سرهنگ پاسدار حمزه برین معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین در جلسه علنی شورا که به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزارشد،در سخنانی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج در زمره پایگاه‌های مردم‌محور محسوب می‌شوند، بنابراین این پایگاه‌ها می‌توانند به مهمترین کانون تربیت، رشد و تعالی فرزندان ما تبدیل شوند.

وی افزود: اگر دایره پایگاه‌های بسیج بزرگ‌تر شود، قطعاً میزان کمک‌های مؤمنانه، مواسات و همدلی‌ها چند برابر می‌شود و قطعاً مناسبات محلات ما در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی متحول می‌شود.

معاون سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) همچنین خواستار مساعدت و همراهی شهرداری قزوین در اختصاص زمین برای ساخت پایگاههای بسیج در شهر قزوین شد و گفت: مجموعه سپاه و شهرداری به دنبال این هستند که با کمک هم ظرفیتی ایجاد کنند تا پایگاه‌های بسیج هم از حیث کمی و هم از جهت کیفی گسترش پیدا کنند.

برین یاد آور شد:باید در راستای توسعه پایگاه‌های بسیج تلاش کنیم تا با نوجوانان ارتباط بیشتری برقرار کنیم و زمینه تعامل با نسل جوان را در این پایگاه‌ها فراهم سازیم.
 

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط