سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۵

اشدری،

لزوم افزایش تعاملات دوسویه مدیریت شهری با صداو سیما

به منظور افزایش همکاری و تعاملات دوسویه مدیریت شهری و رسانه ملی ضرورت دارد تا نمایندگان مقیم طرفین در مدیریت شهری و صدا و سیما مستقر باشند و اطلاع رسانی به روز و به لحظه از اقدامات صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،فاطمه اشدری ،رئیس کمیسیون بانوان وامورخانواده شورای اسلامی شهرقزوین ،در جلسه علنی شورا که با حضور مدیر کل صدا و سیمای استان قزوین برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای مجموعه صداو سیما در امر اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه اظهارکرد: اهمیت رسانه ها به ویژه صدا و سیما در اطلاع رسانی شفاف و دقیق بر کسی پوشیده نیست ؛لذا بایستی ارتباط و تعاملات دوسویه میان مدیریت شهری و صداو سیما برقرار شود.
 
وی افزود: دراین راستا می توان نمایندگانی مقیم از طرفین در مدیریت شهری و صداو سیما حضور داشته باشند تا اطلاع رسانی به موقع و به روز صورت گیرد.
 
 اشدری همچنین بر لزوم همکاری و حضور اعضای شورا و مدیران شهری در برنامه های صدا و سیما تاکید نمود و گفت: شورای اسلامی شهرقزوین دارای کمیسیونهای تخصصی است که لوایح ونامه های واصله  از سوی شهرداری را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می دهد؛ بر این اساس می توان از این ظرفیت جهت پاسخگویی به سوالات شهروندان درصداو سیما و حل مشکلات بهره برد.
 
به گفته این عضو شورای اسلامی شهرقزوین، صدا وسیمای مرکز قزوین فرصت خوبی در برنامه ها به اعضای شورا و مدیران شهری جهت پاسخگویی و پیگیری مشکلات مردمی می دهد که هزینه ای هم در قبال این موضوع دریافت نمی شود لذا باید از این فرصت در راستای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان استفاده نمود.
 
وی تاکید کرد: مسئولین باید همیشه پاسخگوی مردم باشند واز کم و کاستی ها و مشکلات ایجاد شده برای مردم عذرخواهی کنند که البته این موضوع فصل مشترکی را می طلبد تا همکاری های شورا و شهرداری و صداو سیما افزایش یابد.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط