چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۰۷

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهرقزوین تاکید کرد؛

ضرورت اجرای برنامه های ورزشی برای شادابی تاکسیرانان قزوین

اجرای برنامه های ورزشی و فرهنگی برای حفظ نشاط و شادابی تاکسیرانان زحمتکش و شریف ضروری بوده و در این راستا نیز تاکنون برنامه های خوبی برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، حسین صلح جو  رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهرقزوین با بیان اینکه تاکسیرانان به عنوان سفیران فرهنگی در شهر هستند اظهار کرد: با توجه به اهمیت ورزش در سلامتی و نشاط جسمی و روحی تاکسیرانان و خانواده های آنان در این دوره از مدیریت شهری برنامه های ورزشی مختلفی برگزار شده است.
 
صلح جو خاطر نشان کرد: یکی از این برنامه های ورزشی، قرعه کشی مسابقات فوتسال حوزۀ حمل و نقل درون شهری استان قزوین به مناسبت روز ملی حمل و نقل بود که با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده در سازمان تاکسیرانی برگزار شد.
 
وی با اشاره به اینکه رانندگی تاکسی جزو مشاغل سخت محسوب می شود، اظهار امیدواری نمود که برگزاری چنین مسابقاتی موجب ایجاد حس نشاط و شادابی در میان این عزیزان شود.
 
صلح جو در خاتمه تاکید کرد: تلاش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین و اعضای شورا همواره بر این است که با انجام برنامه های فرهنگی و ورزشی، شرایط لازم برای حفظ نشاط و شادابی تاکسیرانان را فراهم کند تا آنان نیز بتوانند خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهند.
 
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش ضمن ابراز خرسندی از اقدامات شورا و مدیریت شهری قزوین مبنی بر تسویه کامل بدهی شهرداری به بانک شهر از تلاشهای شهردار قزوین قدردانی نمود.

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط