پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۰۸

در جلسه کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین مطرح شد؛

تهیه واجرای پیوستهای اجتماعی ویژه بانوان در طرح های شهرداری قزوین

در جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی اقدامات کمیته بانوان کلانشهرها، بر لزوم توجه به تهیه پیوستهای اجتماعی ویژه بانوان در طرح های تمامی سازمانهای شهرداری قزوین تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست فاطمه اشدری و با حضور مهری السادات تقوی،اکبری معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و نوراله پور عکاس پیشکسوت قزوین و با دستور کار ارائه گزارش نشست تخصصی کمیته بانوان کلانشهرها و روند اجرای مسابقه عکاسی با محوریت خانواده در تالار مردم بر گزار شد.

در ابتدای این جلسه ،مهری السادات تقوی، نائب رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین که در نشست تخصصی کمیته بانوان کلانشهرها  در شهر تهران حضور یافته بود، به ارائه گزارش اقدامات این کمیته پرداخت.

وی افزود:باید با بهره گیری از تجارب و ظرفیت شهرهای دیگر به ویژه شهرداری تهران،در تمام موضوعات شهرسازی و خدمات شهری توجه ویژه ای به ظرفیت بانوان در مدیریت شهری و نیازهای این قشر داشته باشیم.

تقوی خاطر نشان کرد:تخصصی شدن فرهنگسراها،داشتن نام و برند برای اجرای طرحها و داشتن اتاق فکر می تواند شهرداری قزوین را در پیشبرد اهداف در مسیر توجه به ظرفیت بانوان در امور شهری کمک شایانی نماید.

نایب رئیس کمیسیون‌ بانوان وامور خانواده شورای اسلامي شهر قزوین همچنین از ارائه طرح خود پیرامون توجه به حوزه بانوان در امور شهری خبر داد و تصریح کرد: قرار است این طرح به شورا و سپس به شهرداری قزوین ارایه گردد تا مواردی از قبیل ایجاد اداره کل بانوان و مرکز زنان و خانواده و اختصاص بودجه خاص برای اقدامات هر سازمان در حوزه زنان و تهیه پیوستهای اجتماعی ویژه بانوان مورد توجه  قرار گیرد و اجرایی شود.

این گزارش می افزاید: در ادامه این جلسه روند اجرای نمایشگاه عکس با محوریت خانواده از طراحی پوستر تا محل برگزاری نمایشگاه عکس و استفاده از ظرفیت محلات و مساجد در این حوزه مورد بررسی بحث و بررسی قرار گرفت.

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط