سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۳

بررسی پنج لایحه شهرداری قزوین در جلسه تلفیق کمیسیون‌های عمران با مالی شورای اسلامی شهر قزوین

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های عمران ترافیک و امور زیربنایی با مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین پنج لایحه شهرداری قزوین در حوزه عمرانی و مالی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ر‌وابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه تلفیق کمیسیونهای عمران، ترافیک و امور زیربنایی با مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور اعضا، مدیران و کارشناسان مطلع شهرداری قزوین با دستور کار بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه تقوی،مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین به تشریح لایحه پرداخت افزایش مبلغ هزینه یارانه از تاریخ افزایش نرخ کرایه با توجه به افزایش هزینه های ناشی از تورم پرداخت.

پس از بحث و بررسی اعضا پیرامون این لایحه مقرر گردید تا در جلسه آتی مجددا این موضوع بررسی و تصمیم گیری شود.

همچنین در ادامه جلسه، لایحه تعیین تکلیف وضعیت ۴۶ دستگاه شهاب فروخته شده و خودروهای اسکانیا مطرح شد که بر این اساس سه روش پرداخت وجه کارشناسی بروز شده اتوبوس‌های شهاب،خرید و تحویل خودروی جایگزین اتوبوسهای شهاب و تعیین میزان آورده بهره بردار جهت شرکت در مزایده اسکانیا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛پروژه های عمرانی سطح مناطق یک شامل پیاده رو سازی در خیابان پیغمبریه و راه آهن و پروژها های عمرانی منطقه چهار شامل عملیات اجرایی محوطه خانه فرهنگ هادی آباد و جدولگذاری سطح منطقه چهار پروژه مورد بررسی و تایید اعضای کمیسیون قرار گرفت.

در ادامه جلسه ،لایحه ترک تشریفات خرید دو دستگاه خودروی تک ده تن برای سازمان مدیریت پسماند مورد بررسی و تایید اعضا قرار گرفت.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط