یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۸

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد؛

راه اندازی بازارچه های محلی میوه و تره بار در دستور کار مدیریت شهری

به منظور تسهیل‌گری در ارائه خدمات به مردم و کنترل قیمت‌ها بازارچه‌های محلی میوه و فرآورده‌های کشاورزی راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، حسین صلح جو رئیس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به بازدید اعضای شورا از سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اظهار کرد: به منظور تبادل تجربه و اطلاعات، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به همراه برخی از مدیران شهری از سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، مرکز خرید همگانی خودرو و مراکز توزیع فرآورده های غذایی این سازمان بازدید نمودند.
 
وی افزود: این بازید با هدف بهره گیری از تجارب کلان شهر تهران و ارایه خدمات بیشتر به شهروندان قزوین  در اجرای طرحهای خدماتی صورت گرفت.
 
صلح جو با بیان اینکه در شهر قزوین اقدامات خوبی از قبیل ایجاد بازارچه های محلی میوه وتره بار در دستور کار مدیریت شهری قزوین است ،تاکید کرد: به منظور خرید کیفی و سهولت در تردد شهروندان ایجاد بازارچه های میوه وتره بار محلی در دستور کار قرار گرفته است ،همچنین تغییر مکان میدان میوه وتره بار و ایجاد بار انداز ملی نیز ازدیگر اقداماتی است که به زودی اجرایی خواهد شد.
 
 به گفته این عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین راه اندازی بازار خرید و فروش خودرو نیز از دیگر اقدامات شورا و مدیریت شهری قزوین است که درآینده ای نزدیک مکان مورد نظر آماده سازی و مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط