یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۸

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

ساماندهی وانت بارها و دسفروشان سطح شهر با نگاه حمایتی انجام شود

مدیریت شهری قزوین با نگاه حمایتی،نسبت به ساماندهی وانت بارهای میوه فروش و دستفروشان در سطح شهر قزوین اقدام نماید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،ولی چگینی رئیس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا ضمن تاکید بر ساماندهی وانت بارها در سطح شهر قزوین اظهارکرد: وانت بارهای میوه فروش و دستفروشان باعث بروز ترافیک شهری در قزوین به ویژه در نقاط مرکزی شهر شده اند و ساماندهی آن ها از سوی شهرداری با همکاری دستگاه های مربوط ضروری است.
 
وی با اشاره به وضعیت نابسامان وانت‌بارهای عرضه میوه در سطح شهر قزوین اظهار داشت :انتظار ما از شهرداری قزوین این است که اقدام جدی و ضرب‌الأجلی برای ساماندهی وانت‌بارها داشته باشد، چرا که در حال حاضر این موضوع باعث نارضایتی بخش گسترده‌ای از مردم شهر قزوین شده است.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه حضور بی ضابطه وانت‌بارها ترافیک ساعات عصرگاهی و شبانگاهی در شهر قزوین را تشدید کرده  است، خاطر نشان کرد: باید به نوعی نسبت به ساماندهی وانت بارها اقدام نمود تا معیشت این قشر نیز تحت تاثیر قرار نگیرد.
 
وی تاکید کرد: می توان در مکانهایی ویژه و مشخص،وانت بارها را ساماندهی نمود و برای ساماندهی دستفروشان نیز" شب بازار"  ایجاد کرد.
 
به گفته رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی وسرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین با توجه به در پیش بودن ایام شب عید،فعالیت وانت بارهای میوه فروش و دست فروشان در شهر افزایش می یابد و لذا باید با درنظر گرفتن شرایط اقتصادی و معیشت این افراد اقدامات ساماندهی توسط شهرداری قزوین به گونه ای انجام شود تا هم مشکلات ترافیکی و سدمعبر برطرف شود و هم به معیشت وکاسبی این قشر آسیبی وارد نشود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط