سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۰

در جلسه فوق العاده کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید شد؛

لزوم زیباسازی سازه های مخابراتی در شهر قزوین

جلسه فوق العاده کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی با دستور کار بررسی کارگروه شهرسازی و معماری در تدوین برنامه پنج ساله سوم شهرداری در سازمان زیباسازی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه فوق العاده کمیسیون شهرسازی،املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین و با حضور اعضا،موسوی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مدیران عامل سازمانهای زیباسازی و نوسازی و بهسازی و کارشناسان مربوطه و با هدف بررسی شاخصهای کارگروه شهرسازی و معماری در تدوین برنامه پنج ساله سوم شهرداری قزوین برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ،منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین به بیان شاخصهای هدفگذاری شده در این سازمان در برنامه پنج ساله سوم شهرداری قزوین اشاره نمود و گفت: بهبود فضا و نمای شهری با هدف مدیریت و ساماندهی تابلوهای اصناف،جمع آوری تابلوهای مغایر با آیین نامه، پاکسازی جداره های شهری، تعمیر و نگهداری تأسیسات برقی نور پردازی، نور آرایی و ایجاد زیر ساخت جهت پایش هوشمند، توسعه و ساماندهی ابزارهای تبلیغاتی از جمله این شاخص ها می باشد.

وی ادامه داد: توسعه و ساماندهی تابلوهای شهری شامل نصب و اصلاح تابلوهای راهنمای شهری و تابلوهای نام معابر فرعی و کوچه ها،توسعه و ساماندهی مبلمان شهری، توسعه و ساماندهی هنرهای شهری با زیر شاخص نقاشی دیواره و دیوار نگاره و المان شهری نیز از دیگر شاخصهای هدفگذاری شده در سازمان زیباسازی می باشد.

همچنین در این جلسه اعضای کمیسیون بر لزوم زیباسازی سازه های مخابراتی در سطح شهر و نصب" کیو آر کد" در تابلوی شهدا و استفاده از ظرفیتهای مردمی در نصب پرچم و ایجاد زیرساخت میله پرچم در جلوی منازل تاکید نمودند.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط