سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۰

در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین بررسی شد؛

ایجاد مراکز میوه و تره بار محلی در قزوین

در جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم بررسی همه جانبه ایجاد بازارچه های میوه و تره بار از جمله جانمایی مناسب موقعیت مکانی و مدیریت قوی و منسجم بر بازارچه ها و ارایه مدل اقتصادی در راستای ارایه خدمات مطلوب و مورد نیاز شهروندان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور اعضا،کاظمی معاون خدمات شهری ،اللهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی ،مدیران مناطق چهار گانه شهرداری قزوین و کارشناسان مربوطه با هدف بررسی لایحه ایجاد مرکز میوه و تره بار  در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش،در ابتدای این جلسه اللهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری به تشریح لایحه شهرداری قزوین پیرامون ایجاد مراکز میوه و تره بار در سطح شهر پرداخت و گفت: براساس معیارها و شاخصهای ابلاغی و با هدف ارائه خدمات مطلوب و مورد نیاز شهروندان از طریق افزایش سرانه خدماتی ایجاد مراکز میوه و تره با در محلات در دستور کار قرار گرفته است.

در ادامه جلسه هر کدام از مدیران مناطق چهار گانه شهرداری قزوین به بیان نقطه نظرات خود پیرامون راه اندازی بازارچه های محلی در سطح محلات پرداختند.

گفتنی است ؛ ارائه خدمات بهتر به شهروندان و توزیع میوه و تره بار با قیمت مناسب ،ساماندهی و جمع آوری وانت بارهای میوه فروش،تعیین تکلیف مالکیت زمین برای ایجاد بازارچه های محلی ،کنترل بر نحوه عرضه میوه در غرفه ها و مدیریت قوی در بازار روزهای موجود در عرضه میوه و تره بار از سوی مدیران مناطق چهار گانه شهرداری قزوبن مطرح شد.

همچنین، اعضای کمیسیون،پس از بحث و بررسی پیرامون این لایحه بر ضرورت دارا بودن مدل اقتصادی و لحاظ شدن همه جوانب و زوایای این اقدام و جزئیات بیشتر این لایحه تاکید نمودند و  مقرر نمودند تا این لایحه با ارایه جزییات بیشتر اصلاح و مجدد به کمیسیون ارایه گردد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط