یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

در جلسه فوق العاده کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین مطرح شد؛

مشارکت بخش خصوصی در نوسازی و بهسازی ناوگان تاکسیرانی قزوین

در جلسه فوق العاده کمیسیون عمران ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرقزوین ضمن بررسی لوایح مربوطه نحوه مشارکت بخش خصوصی در نوسازی و بهسازی ناوگان تاکسیرانی شهرداری قزوین مورد واکاوی و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه فوق العاده کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور اعضا، مدیران و کارشناسان مربوطه و با هدف بررسی لوایح مربوطه تشکیل شد.

براساس این گزارش؛در ابتدای این جلسه اعضای کمیسیون،جزییات آیین نامه طرح خروج خودروی پیکان از ناوگان تاکسیرانی شهرداری قزوین را مورد بازخوانی قرار دادند و برخی مفاد این آیین نامه را اصلاح نمودند.

در بخش دیگر این جلسه ریزوندی سرپرست سازمان سرمایه گذاری شهرداری قزوین در سخنانی به تشریح لایحه استفاده از توان و مشارکت بخش خصوصی به منظور توانمند سازی و نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی پرداخت و گفت: شیوه نامه مشارکت شرکت "استقلال خدمات پیشرو تهران" در نوسازی ،بهسازی و ارائه خدمات مطلوب با هدف بهینه سازی مصرف سوخت و حرکت به سمت توسعه پایداری شهری و کاهش میانگین عمر خودروهای تاکسی مورد مطالعه و ارزیابی قرار گرفته است.

به گفته ریزوندی، در حال حاضر ۱۷۰۰ دستگاه خودروی تاکسی نیازمند بازسازی و نوسازی هستند و ۲۲۰۰ دستگاه خودروی تاکسی نیز نیازمند نوسازی مخازن گاز می باشند.
 
وی همچنین به نحوه جزییات مدلهای  مشارکتی در نوسازی و بهسازی خودروهای تاکسی فرسوده و تفاهم نامه با شرکت مورد نظر وشیوه نامه این موضوع پرداخت.

همچنین اعضای کمیسیون بر لزوم توجه و بررسی دقیق به جزییات تفاهم نامه تاکید نمودند.

در بخش دوم این جلسه شاخص های کارگروه فنی و عمرانی در سازمان عمران شهرداری قزوین و وضعیت این سازمان در تولیدات آسفالت،بیس تحویلی،ساب بیس تحویلی و ماسه شسته و ملاتی تحویلی مورد بررسی قرار گرفت.

کیماسی رییس سازمان عمران شهرداری قزوین به ارائه شاخص های کارگروه فنی و عمرانی در سازمان متبوع خود اشاره و بیان داشت:افزایش تولید آسفالت بر اساس نیاز تقریبی در مناطق شهری ،توسعه و نوسازی ناوگان ماشین آلات،فروش آسفالت و مصالح و جانمایی و احداث سایت جدید کارخانه آسفالت و انتقال دستگاههای پخت از جمله شاخصهای هدفگذاری شده در برنامه پنج ساله سازمان عمران شهرداری قزوین می باشد.

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط