سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

در جلسه کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین تاکید شد؛

لزوم عملیاتی شدن احداث بوستان کودک در منطقه مینودر قزوین/فضای ویژه مادر و کودک در بوستان‌ها طراحی و اجرا شود

در جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی پروژه های پیشنهادی این حوزه در بودجه سال آینده شهرداری قزوین بر لزوم اجرایی شدن بوستان کودک در محله مینودر قزوین تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه‌ کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست فاطمه اشدری و با حضور اعضا و مدیران و کارشناسان مربوطه و با دستور کار بررسی پروژه‌ های پیشنهادی در حوزه بانوان و کودکان در بودجه سال آینده شهرداری قزوین برگزار شد.

اشدری رئیس این کمیسیون در سخنانی ضمن بیان اهمیت توجه به نیازهای مادران و کودکان در شهر قزوین اظهار کرد: پروژه های شهری باید متناسب با نیازهای بانوان و کودکان از جمله اختصاص فضاهای ویژه این قشر   طراحی شوند.

وی افزود: همچنین سازمانهای فرهنگی، خدمات طراحی فضای سبز بایستی در تعامل با هم برنامه ها و سیاست‌ها را در این حوزه اجرایی نمایند.

اشدری همچنین خواستار توجه به اجرای سیاست‌ها و سند راهبردی شهر دوستدار کودک در شهر قزوین شد.

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین همچنین خواستار اجرا شدن احداث اولین پارک کودک در قزوین شد و گفت: بایستی در بودجه سال آینده شهرداری قزوین احداث پارک کودک در محله مینودر که از شورای پنجم بر زمین مانده به مرحله اجرا برسد‌.

اشدری همچنین بر لزوم توجه به اجرایی شدن بوستان خانواده در باغستان قرادآباد و تامین اعتبار و اختصاص فضای ویژه مادر و کودک در بوستانها تاکید نمود.
 
همچنین، حافظی مدیر عامل خدمات طراحی شهرداری قزوین در توضیحاتی به پروژه هایی از جمله سند توسعه محله و اجرای ضوابط شهری شهر دوستدار کودک و اختصاص فضاهای ویژه مادر و کودک در فضاهاي شهری، مناسب سازی و پیاده روسازی، ارائه نمود.

 گفتنی است؛ در این جلسه مباحثی از جمله توجه به فضاهای ویژه مادر و کودک در بوستان‌ها و فضاهای شهری پیاده روسازی و مناسب سازی محورهای شهری تاکید شد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط