سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین؛

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین در دستور کار شورا و مدیریت شهری قزوین است

نوسازی تاکسی های فرسوده و ورود اتوبوسهای جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین از جمله اقدامات مهم شورا و مدیریت شهری قزوین در راستای اجرای قانون هوای پاک است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،علی فرمانی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار  بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، با بیان این مطلب اظهارکرد:شورا و مدیریت شهری قزوین در راستای وظایف خود در اجرای قانون هوای پاک نوسازی تاکسی ها و اتوبوسهای فرسوده را در دستور کار دارد.
 
وی افزود: مصوبه  ارایه تسهیلات برای خروج ۷۶ خودروی پیکان فرسوده ،خرید اتوبوسهای جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی و احداث کمربندی آیت اله باریک بین  و پل امام رضا (ع)در جهت کاهش ترافیک از جمله اقدامات مهم این نهاد در امر کاهش آلودگی هوا می باشد.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش به لایحه نوسازی ناوگان تاکسیرانی با مشارکت بخش خصوصی اشاره و اظهار داشت: در شرایطی که با محدودیت های منابع مالی مواجهیم بدون تردید استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و تامین رفاه بیشتر برای رانندگان تاکسی یک ضرورت است.
 
وی ضمن ابراز موافقت خود با کلیات این لایحه تاکید کرد:همچنین بایستی توانمندی و صلاحیت شرکت مورد نظر نیز بررسی شود.
 
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه سخنانش به جلسات متعدد کارشناسی در سطح استان پیرامون حل مشکلات پروژه های ادامه پل امام رضا (ع)،شهید انصاری شرقی و بازگشایی میدان آزادی(سبزه میدان) اشاره نمود و گفت: پیگیر حل مشکلات این پروژه ها در سطح مدیریت ارشد استان هستیم و طی روزهای آینده از روند پیگیری ها به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.
 
فرمانی همچنین  رسالت مهم اعضای شورای شهر را اتخاذ تصمیمات درست برای مدیریت مطلوب شهر دانست و گفت: رسالت مهم اعضای شورای شهر تصمیم گیری درست برای تامین رفاه و ارائه خدمات شهری مناسب به شهروندان است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در ابتدای سخنانش در این جلسه ضمن  تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی(ع) اظهارداشت: بر اساس آموزه های دینی و توصیه معصومین فروتنی آن است که با مردم آنگونه رفتارکنید که انتظار دارید با شما رفتار کنند و ما در شورا باید در خدمت به مردم صادقانه رفتار کرده و شبانه روز در مسیر رفاه شهروندان تلاش نماییم.
 
وی با محکوم کردن حرکت نابخردانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: حمایت خود را از سپاه که نماد استقامت، ایثار و از خود گذشتگی است اعلام کرده و این اقدام نابخردانه پارلمان اروپا را بشدت محکوم می کنیم.
 
فرمانی تصریح کرد: شهید سلیمانی نماد یک سپاهی ایثارگر و مردمی است که در قامت رزمنده ای شجاع متبلور شد و منطقه را از شر داعش نجات داد و براستی اگرسپاه در حوادث سوریه نبود معلوم نبود چه سرنوشتی در منطقه داشتیم.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط