سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

بودجه سال آینده شهرداری با لحاظ درآمدهای واقعی و بدون کسری تدوین شود

بودجه سال آینده شهرداری قزوین با لحاظ درآمدهای واقعی تدوین شود تا در تکمیل پروژه های نیمه تمام و اجرای پروژه های جدید با مشکل تامین اعتبار مواجه نشویم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ، فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: ضرورت دارد شهرداری قزوین  در تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ با توجه به تحقق درآمدها، بودجه واقعی را تهیه  تنظیم نماید تا در تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی و اجرای پروژه های جدید عمرانی با مشکلات تامین اعتبار مواجه نشویم.
 
وی گریزی به فرمایشات مقام معظم رهبری(دامه برکاته) در خصوص بودجه کشور زد و  ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره در خصوص مشکلات بودجه ای کشور معتقدند که در این بخش مشکلات ساختاری وجود دارد و کسری بودجه ها هم دلیلش غیرواقعی بودن درآمدهاست که تحقق نمی یابد، براین اساس ضرورت دارد در تدوین بودجه به واقعی بودن تحقق درآمدها توجه ویژه ای شود.
 
 این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه سخنانش با بیان اینکه تا ۱۵ بهمن ماه باید لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به صحن شورا ارایه گردد خاطر نشان کرد: اعضای شورا پس از وصول لایحه بودجه باید به صورت فشرده نسبت به بررسی جزییات بودجه اقدام نمایند.

وی همچنین تاکید کرد: جدول عوارض سالیانه، شاخصهای کارگروههای مختلف در تدوین برنامه پنج ساله سوم شهرداری و همچنین لایحه بودجه، سه اقدام زمان بری است که ضرورت دارد تا در زمان مشخص به شورا ارایه و مراحل بررسی وتصویب آن صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی لوایح شهرداری قزوین اختصاص داشت پیرامون لایحه نرخ تعرفه کرایه سرویسهای دربستی سازمان اتوبوسرانی گفت: هرگونه تخفیف و ارایه خدمات به نهاد ها و سازمانها باید به صورت حساب فیمابین و صورتجلسه باشد تا بتوانیم در آینده از منابع اعتباری دولت این هزینه ها را دریافت نماییم.
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط