یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

شورای اسلامی شهر قزوین در هفته ای که سپری شد

منتخبین مردم در پارلمان محلی قزوین، هفته گذشته را با برپایی یک جلسه علنی در تالارمردم،دیدار و ملاقات مردمی در سطح مناطق برگزاری نشستهای مختلف در قالب کمیسیونهای تخصصی شورا و بررسی میدانی مشکلات نواحی شهری به پایان رساندند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،اعضای شورا طی این مدت یک جلسه علنی شورا در سال جاری را در تالار مردم برگزار نمودند و طی آن شش لایحه شهرداری قزوین را با حضور نمایندگان مطلع مورد بحث و بررسی قرار دادند و پس از اخذ نظر کارشناسان مورد وثوق خود نسبت به تصویب آنها اقدام نمودند.
 
همچنین حضور محسن حق‌شناس، نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین به منظور پاسخگویی به مشکلات شهروندان در سامانه ۱۳۷ از دیگر عملکرد پارلمان محلی قزوین در هفته اخیر بود.
 
از دیگر اقدامات این نهاد مردمی، برپایی کمیسیون شهرسازی، املاک وحقوقی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهری السادات تقوی و با حضور اعضا، بهنام زاده مدیر املاک، فقیهی مدیر حقوقی، نعیمی مدیر بودجه،ضیائی قائم مقام معاونت شهرسازی و کارشناسان مربوطه در دوبخش بررسی لوایح املاکی و شاخصهای کارگروه معماری و شهرسازی در تدوین برنامه پنج ساله سوم شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد بود.
 
 گفتنی است ؛جلسه تلفیق کمیسیونهای عمران، ترافیک و امور زیر بنایی با مالی ،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم برگزار شد که در این جلسه بر لزوم ساماندهی و مدیریت یکپارچه پارکینگ‌های سطح شهر قزوین تاکید شد.
 
این گزارش خاطر نشان می کند: برگزاری جلسه تلفیق کمیسیون خدمات شهری و شورایاری با مالی،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و باحضور مدیران و کارشناسان مربوطه از دیگر اقدامات این نهاد مردمی در هفته گذشته بود که در این جلسه ضمن بررسی لوایح مربوطه بر لزوم توجه به ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در سطح بوستانها تاکید شد.

این گزارش می افزاید؛ اعضای شورای اسلامی شهرقزوین با حضور درمناطق چهارگانه شهرداری که روزهای یکشنبه هرهفته و در قالب ملاقات عمومی صورت می ‌پذیرد با مراجعین این مناطق دیدار و گفتگو کردند و از نزدیک درجریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

همچنین گفتنی است ؛در انتخابات هیات رئیسه مجمع رؤسای کمیسیون های شهرسازی و معماری کلانشهرها و مراکز استان‌ها که در بندرعباس برگزار شد،
مهری السادات تقوی به عنوان سخنگوی این مجمع انتخاب شد.
 
از حضور اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در مسجد زینبیه (س) در محله هادی آباد به منظور رسیدگی به مشکلات اهالی از دیگر اقدامات این نهاد مردمی در هفته اخیر بود.
 
همچنین قاسم اللهیاری،رئیس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در نشست خبری مشترک با رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین با رسانه های استان شرکت نمود که در این نشست برنامه های فرهنگی شورا و مدیریت شهری و اقدامات دهه مبارک فجر تشریح شد.

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط