سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۸

در جلسه کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت؛

بررسی و تصویب ۹ لایحه املاکی شهرداری قزوین

در جلسه کمیسیون شهرسازی،املاک وحقوقی شورای اسلامی شهر قزوین ۹ لایحه شهرداری قزوین در حوزه املاک و توافقات مورد بحث، بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون شهرسازی،املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهري السادات تقوی و با حضور اعضا، بهنام زاده مدیر املاک ، مسؤلان املاک مناطق دو و چهار و با دستور کار بررسی لوایح املاکی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش ؛لوایح املاکی شهرداری قزوین شامل واگذاری قسمتی از زمین شهرداری مبنی بر واگذاری مازاد خط پروژه به مساحت ۴۷ مترمربع به خانم ها سمیه کشاورز و لیلا کلهر به قیمت کارشناسی و توافق با خانم زینب کلهر شامل واگذاری مازاد خط پروژه جهت تجمیع به پلاک و توافق با آقای عباس مداحی پس از بحث و بررسی مورد تأیید و تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت.

این گزارش می افزاید ؛ لوایح املاکی دیگری از جمله‌ توافقات با آقایان صادق حفاری مبنی بر تملک ششدانگ پلاک به قیمت کارشناسی و توافق با آقای مهدی یوسفی مبنی بر خرید قسمتی از زمین شهرداری در وثوق آباد با حضور مدیران و کارشناسان مربوطه بررسی شد و نظر موافق اعضای کمیسیون را جلب نمود.

همچنین گفتنی است؛ لوایح شهرداری قزوین شامل واگذاری مازاد خط پروژه به آقای توکل افشار نجفی و واگذاری مازاد خط پروژه به آقای علی اصغر ذولقدر و پرونده توافق با آقای حجت اله نجفی مورد بررسی و تصویب این کمیسیون قرار گرفت.

این گزارش تصریح می کند؛ لایحه صدور مجوز ساخت برای پلاک قولنامه ای در منطقه اسماعیل آباد به نام آقای ذکایی با بررسی جوانب پرونده مورد تأیید قرار گرفت.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط